همزمان و در شهر شیراز؛

آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه و نمایشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی

عصر نمایشگاه - نمایشگاه گل و گیاه در گلستان شیراز در اوج زمستان درهای بهار را به روی مردم گشود.

آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه و نمایشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست ، مو ، زیبایی ، صنایع سلولزی، شوینده ها و پاک کننده ها به همراه سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استانی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه¬های بین المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: انسان جزئی از طبیعت است و هر چه به طبیعت نزدیک تر شود سالم تر است و بیشتر عمر می کند و بدین جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم در مورد طبیعت ، فضای سبز و خواص گیاهان دارویی ضروری است.
سید محمود موسوی در ادمه بیان کرد: صنعت فرآورده های بهداشتی و آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد توجه مردم بوده است و این صنعت را با توجه به حساسیت های خاص آن از جمله توجه به سلامت مصرف کنندگان ، مسائل مربوط به محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و استانداردهای روز دنیا حائز اهمیت دانست.
وی افزود : این دو نمایشگاه در چهار سالن و در مساحتی بالغ بر 12 هزار مترمربع برگزار می گردد به طوریکه سه سالن سرو، بهار و نرگس با حضور بیش از 100 شرکت از سراسر نقاط کشور به نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و سالن حافظ با حضور  بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی ، فرانسه ، ترکیه ، بلژیک و ایتالیا به نمایشگاه آرایشی و بهداشتی اختصاص داده شده است.
موسوی از مشارکت 41 درصدی پرورش دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی  برگزار خواهد شد.
تمامی علاقمندان و متخصصان و عموم مردم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز جمعه مورخ 29 دی ماه 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دایمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه کنند.
 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت