معاون خدمات شهری شهردار مطرح کرد

تشریح آخرین وضعیت شهر آفتاب در آستانه افتتاح

عصر نمایشگاه- معاون خدمات شهری شهردار تهران آخرین وضعیت شهر آفتاب را در آستانه افتتاح، تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت شهر آفتاب در آستانه افتتاح
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،مجتبی عبدالهی درباره اقدامات صورت گرفته در نمایشگاه شهر آفتاب، اظهار داشت: جلسه شورای شهرداران، معاونان و رؤسای سازمان‌های شهرداری تهران روز گذشته در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد و معاونت‌ها اقدامات انجام داده را گزارش کردند.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه امور به خوبی در حال پیشرفت است، ادامه داد: در حوزه حمل و نقل کارها به خوبی انجام شده و تقریبا کاری باقی نمانده است، در حوزه فنی و عمران نیز رمپ و لوپ‌ها، مسیرهای ورودی آماده شده و کارها رو به اتمام است.

    معاون خدمات شهری شهردار تهران نیز تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری نیز در حال نصب سازه‌های چادری به وسعت 50 هزار متر مربع هستیم که طی چند روز آینده به اتمام می‌رسد و در مجموع بیش از  120 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی خواهیم داشت. همچنین علاوه بر سرویس‌های بهداشتی ثابت، بیش از 300 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل داخل نمایشگاه در حال نصب است.

    وی با اشاره به اینکه در حال آماده‌سازی سازه‌های تبلیغاتی، بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری هستیم، گفت: فضاهای مناسبی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. همچنین با ایجاد شعبه فروشگاه شهروند و غرفه‌ سازمان میادین میوه‌وتره بار سعی شده شرایطی در نظر گرفته شود که خانواده‌ها ضمن بازدید از نمایشگاه بتوانند به سایر امور خود بپردازند.

    عبداللهی با بیان اینکه همه تلاشمان را می‌کنیم تا با افتتاح نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب که همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب است،‌ همه پیش‌بینی‌های صورت گرفته به سرانجام برسد، گفت: در ارتباط با حمل و نقل داخلی از خودروهای شارژی با عنوان شاتل برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان استفاده خواهد شد. برای افرادی که با مترو می‌آیند نیز شاتل برقی در نظر گرفته‌‌ایم و در پارکینگ‌ها تا محل بازدید ون و تاکسی قرار داده خواهد شد.

    وی اظهار داشت: به دلیل اینکه در سنوات گذشته در مصلی امام خمینی (ره) نمایشگاه کتاب برگزار می‌شد و شهرداری خدمات آن را ارائه می‌داد تجربیات خوبی داریم بنابراین برای این نمایشگاه هرچه به ذهنمان می‌رسید را پیش بینی کرده‌ایم. در واقع این خدمات بیش از خدمات سنوات گذشته است و پُر و پیمان خواهد بود ضمن اینکه خودمان هم در نمایشگاه مستقر خواهیم بود و مشکلات روزهای اول را دنبال می‌کنیم تا به سرعت حل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت