مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد

تحویل سالن های نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد تا ۲۵ فروردین

عصر نمایشگاه- مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نهایی شدن فعالیت های مربوط به زیرساخت های شهرآفتاب و تحویل کامل سالن ها به معاونت امور فرهنگی تا تاریخ ۲۵ فروردین خبر داد.

تحویل سالن های نمایشگاه کتاب به وزارت ارشاد تا ۲۵ فروردین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،حسین صفری با بیان اینکه در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر تهران در شهرآفتاب، کارگروه ها و کمیته هایی تشکیل شد، گفت: در دومین جلسه شورای شهر تهران در شهرآفتاب کمیته کارگروه های خدمات عمرانی و زیربنایی، ترافیک، فناوری و اطلاعات، فرهنگی و اطلاع رسانی، خدمات شهری ، رفاهی ، ایمنی ، انتظامی و بهداشت گزارشی از فعالیت های اجرایی و اقدامات خود ارائه کردند.

    وی اظهار کرد: فعالیت های مربوط به زیرساخت نمایشگاه کتاب تهران در شهرآفتاب نهایی شده و بر اساس مصوبه این شورا مسئولان شهر آفتاب تمامی بخش ها تا 25 فروردین تحویل معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

    مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره مصوبات این شورا در حوزه ترافیک، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون شورای شهر تهران، کارگروه ترافیک باید دسترسی ها را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه 29 کتاب تهران با ایجاد خدمات تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مترو، برنامه ریزی فاصله زمانی مترو، خدمات شاتل در محوطه نمایشگاه و غیره فراهم آورد.

    صفری ادامه داد:کارگروه فناوری و اطلاعات باید تمامی فعالیت های مربوط به IT و دیتاهای مربوط به نمایشگاه کتاب تهران را نهایی کند.
    وی تصریح کرد: همچنین کارگروه فرهنگی و اطلاع رسانی به مدیریت سازمان فرهنگی شهرداری تهران، فعالیت های فرهنگی مانند جنگ های شادی را با توجه به مناسبت هایی که در پیش است، ساماندهی می کند.

    وی درباره مصوبات کارگروه خدمات شهری و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود:با توجه به اینکه یکسری ساخت و سازهای موقت و ایستگاه های رفاهی را در شهرآفتاب داریم، جانمایی ها این موارد بر عهده کارگروه خدمات شهری و رفاهی است.

    مدیرکمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: مدیریت کارگروه ایمنی، انتظامی و بهداشت بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر عهده مدیریت بحران شهر تهران است و وظیفه آن در نمایشگاه 29 کتاب تهران، ایجاد امنیت و ایمنی بازدیدکنندگان و هماهنگی با اورژانس و آتش نشانی در شهرآفتاب است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت