اختصاصی عصر نمایشگاه؛

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی نمایشگاهی پر مخاطب در استان فارس

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی فارس یکی از پر مخاطب ترین نمایشگاه های مرکز نمایشگاهی شیراز است.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی نمایشگاهی پر مخاطب در استان فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در مصاحبه اختصاصی با عصر نمایشگاه در خصوص بیست و چهارمین نمایشگاه مبلمان منزل  و دکوراسیون داخلی فارس گفت:
    بیست و چهارمین نمایشگاه مبلمان منزل  و دکوراسیون داخلی فارس با بیش از 180 شرکت کننده در قالب 400 غرفه داردر پنج سالن سرو، نرگس، بهار، حافظ و ملاصدرا و فضای باز در مجموع در 15 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.
    وی افزود: 6500 متر مربع از این فضا کاملا مفید است و زیر بار کالای نمایشگاهی است و حدود 50 درصد غرفه داران این نمایشگاه از استان فارس هستند ومابقی از دیگر استان های کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
    موسوی ادامه داد: عمده شرکت کنندگان در زمینه های مختلف مبلمان و دکوراسیون هستند و مبلمان منزل، سرویس های خواب، سرویس های نهارخوری، تخت و کمد، لوازم وتجهیزات تزیینی و دکوراسیون ، فرش ماشینی، لوستر، تشک، محصولات خواب، انواع کف پوش و دیوار پوش و کاغذ دیواری و لمینت از گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه هستند.
    وی در خصوص تاریخچه برگزاری این نمایشگاه گفت: از تاریخی که نمایشگاه شیراز تاسیس شده سالی دو بار این نمایشگاه برگزار می شود. در واقع ما بیست و سومین دوره این نمایشگاه را در نیمه اول سال 96 برگزار کردیم. و این به دلیل استقبال بسیار گسترده از این نمایشگاه می باشد و اگر به تاریخچه نمایشگاه های شیراز را ورق بزنید خواهید دید که این نمایشگاه پانزده سال است که در مرکز نمایشگاهی شیراز برگزار می شود.

    وی در خصوص امکاناتی که در اختیار مشارکت کنندگان قرار دارد افزود: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه بسیار پرمخاطب شیراز است و اصولا نمایشگاه هایی که در شیراز برگزار می شود بسیار پر مخاطب هستند. نمایشگاه شیراز تمام خدمات داخلی سایت نمایشگاهی از غرفه سازی ، پارکینگ، کیوسک ها و مراکز خدمات رسانی، برق، آب ، حمل ونقل ، ماشین الات حمل و نقل و حتی انبار را در اختیار غرفه داران قرار می دهد.
    وی در پایان اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده از این نمایشگاه به بازدید کنندگان توصیه می شود در ساعات و روز های ابتدایی از نمایشگاه بازدید کنند تا با مشکلاتی مانند ترافیک و شلوغی روزهای پایانی مواجه نشوند.

    بیست و چهارمین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی فارس از تاریخ 10 الی 14 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت