نمایشگاه بین المللی صنایع‌دستی در همدان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاونت صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه مهم‌ترین صنایع در نظر گرفته شده استان برای تبلیغ در نمایشگاه گردشگری تهران سفال، منبت و چرم، گفت: پیشنهاد داده شد تا نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور شهرهای جهانی صنایع‌دستی در استان همدان برگزار شود.

نمایشگاه بین المللی صنایع‌دستی در همدان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، علیرضا قاسمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در تهران و حضور همدان در این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه صنایع‌دستی استان همدان نیز توسط هنرمندان معرفی می‌شود.

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته سالن گردشگری کودک و خانواده برای استان همدان در نظر گرفته شده است، افزود: در کنار این سالن اگر غرفه‌هایی نیز به صورت آزاد باشند هنرمندان همدانی نسبت به خرید غرفه اقدام کرده و صنایع‌دستی خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند.

    قاسمی با تأکید بر اینکه هر ساله در نمایشگاه گردشگری تلاش می‌کنیم تا ظرفیت‌های استان را در حوزه صنایع‌دستی معرفی و تبلیغ کنیم، تصریح کرد: با توجه به انتخاب لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، اجرای زنده سفالگری در نمایشگاه از جمله برنامه‌ها در نظر گرفته شده در حوزه صنایع‌دستی است.

    معاونت صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه سایر صنایع دستی و تولیدات هنرمندان استان در حوزه سفال و منبت با حضور هنرمندان و آثار مهم به نمایش گذاشته می‌شود، بیان کرد: اما مهم‌ترین صنایع در نظر گرفته شده برای تبلیغ بیشتر سفال، منبت و چرم است.

    قاسمی با بیان اینکه امسال با انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، همدان به عنوان پایلوت گردشگری کودک و خانواده در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری انتخاب شده است، گفت: با استفاده از فرصت انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا و در کنار رویدادهای دیگر تلاش بر این است که نمایشگاه شهرهای جهانی صنایع‌دستی نیز در استان برگزار شود.

    وی با تأکید بر اینکه تلاش‌ها بر این است که این نمایشگاه با حضور شهرهای جهانی صنایع دستی در کنار رویداد همدان 2018 برگزار شود، ابراز کرد: در کنار رویداد انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا می‌توانیم عرضه صنایع دستی را نیز داشته باشیم.

    معاونت صنایع دستی استان همدان اظهار داشت: پیشنهادات در راستای برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور شهرهای آسیایی ارائه شده و موافقت‌هایی نیز انجام شده است که باید قطعی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت