راهنمای مشارکت در نمایشگاه نفت تهران

عصر نمایشگاه- اطلاعیه راهنمای ثبت نام اولیه بخش داخلى بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران منتشر شد.

راهنمای مشارکت در نمایشگاه نفت تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», راهنمای ثبت نام اولیه:

    به منظور سهولت در انجام پیش ثبت نام و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در هنگام انجام پیش ثبت نام برای مشارکت کنندگان محترم مطالعه دقیق و کامل این راهنما الزامی می‌باشد.

    در نظر داشته باشید که مهلت انجام پیش ثبت نام و بارگذاری اطلاعات 15 دقیقه بوده بدیهی است می‌بایست راهنمای پیش ثبت نام را به طور کامل و دقیق مطالعه نموده و اطلاعات خود را از قبل آماده نمایید.

    تکمیل تمامی اطلاعات فرم اولیه ثبت نام بصورت کامل الزامی است. درصورتیکه اطلاعات فرم اولیه بصورت کامل ارسال نگردد، نام متقاضی از فهرست حذف خواهد شد. ضمناً درصورت عدم صحت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام اولیه، نام شرکت مذکور از فهرست ثبت نام از سوی ستاد برگزاری حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی از سوی متقاضی قابل پذیرش نمی‌باشد.

    از انجام چندباره ثبت نام اکیداً خودداری نمایید، شرکت هایی که ثبت نام تکراری داشته باشند از فهرست حذف خواهند شد.

    قابل ذکر می باشد متراژ درخواست شده از سوی متقاضیان تائید شده از سوی ستاد برگزاری با توجه به محدودیت های سالن های تحت پوشش و درخواست ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت موجود بودن ظرفیت سالن ها متراژ مورد نظر تخصیص خواهد یافت، در غیر اینصورت متراژ درخواست شده از سوی متقاضی توسط ستاد تعدیل می شود.

    جانمایی نهایی در سالن های تحت پوشش توسط ستاد انجام خواهد شد و موقعیت هر شرکت و سالن مربوطه پس از نهایی شدن از طریق سایت قابل دسترسی خواهد بود. لازم به ذکر است پس از رویت موقعیت و سالن مربوطه در صورت عدم تمایل به حضور در موقعیت موجود ، امکان انصراف توسط متقاضی وجود دارد و موقعیت مذکور به سایر شرکتهای متقاضی واگذار می شود.

    پس از ارسال تائیدیه از سوی ستاد و اعلام متراژ قطعی، متقاضی می بایست براساس متراژ اعلام شده فرآیند ثبت نام را تکمیل نماید و براساس پیش فاکتور ارسال شده از سوی سایت نسبت به واریز وجه مذکور طی مدت 72 ساعت به حساب شرکت ملی نفت ایران که در پیش فاکتور صادر شده در وب سایت رسمی نمایشگاه درج میگردد  اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم واریز وجه مذکور نام شرکت متقاضی از لیست ثبت نام حذف و فضای متقاضی به سایر شرکت ها واگذار خواهد شد. (این بند در ارتباط با شرکت هایی است که ثبت نام اولیه آنها مورد تایید بوده و به آنها فضا اختصاص داده شده است.)

    مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی که در بخش ثبت نام سایت بطور کامل توضیح داده شده است بسیار ضروری است. لذا خواهشمند است پس از مطالعه کامل قوانین ارزی و ریالی نسبت به ثبت نام فضای ریالی و ارزی اقدام فرمایید. بدیهی است ستاد برگزاری طبق روال از کلیه متقاضیان فضای ریالی ضمانت نامه های لازم را اخذ خواهد نمود.

    کلیه فرآیندهای ثبت نام تنها از طریق سایت و ایمیل امکان پذیر خواهد بود و مراجعه حضوری نماینده شرکت ها به ستاد امکان پذیر نخواهد بود لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به ستاد خودداری فرمائید.

    توجه: با عنایت به اینکه پس از ثبت نام نهایی و واریز وجه امکان عودت مبلغ واریزی وجود ندارد توصیه می شود با بررسی کامل و در صورت اطمینان از قطعی بودن شرکت در نمایشگاه ثبت نام نهایی انجام شود .

    در ادامه هر یک از بخش های ثبت نام به تفصیل شرح داده خواهد شد؛

    ثبت‌نام حقیقی/حقوقی: پیش ثبت نام تمامی شرکت ها اعم از خصوصی و دولتی به صورت حقوقی می‌باشد.

    پیش‌ثبت‌نام حقیقی صرفا جهت کارگاه‌های تولیدی، فروشگاه‌ها و موارد مشابه می باشد که با استفاده از کد ملی مدیرعامل امکان پذیر می باشد.

    اطلاعات حقوقی شرکت‌ها جهت صدور فاکتور در مراحل آتی: در صورت تایید پیش‌ثبت‌نام شرکت‌ها و تخصیص فضا اطلاعاتی که در این مرحله بر روی سامانه ثبت می گردد، در فاکتور شرکت‌ها درج می گردد. متقاضیان می‌بایست نسبت به صحت اطلاعات خود دقت نمایند. این اطلاعات شامل موارد زیر می باشد:

    حقوقی: نام شرکت، نام مدیرعامل، کد اقتصادی، شناسه ملی، شماره تلفن و فکس، نام شهر، استان، کشور و نشانی شرکت، کد پستی

    حقیقی: نام شرکت، نام مدیرعامل، کد ملی مدیرعامل، شماره تلفن و فکس، نام شهر، استان، کشور و نشانی شرکت، کد پستی

    اطلاعات دسترسی شرکت ها: ایمیل، وب سایت، مسئول هماهنگی (نماینده تام‌الاختیار شرکت) و شماره موبایل مسئول هماهنگی

    با توجه به اهمیت موارد زیر در بحث جانمایی شرکت ها در تکمیل این موارد دقت بسیار زیادی نیاز است.

    نکات بسیار مهم و تاثیرگذار بر جانمایی:

    زمینه فعالیت: شرکت ها در این بخش به شرح زمینه فعالیت خود به صورت کامل اقدام می نمایند.

    انتخاب گروه های کالایی: مشارکت کنندگان می‌بایست حداقل 1 و حداکثر 5 گروه کالایی از مجموع گروه های کالایی موجود را انتخاب نمایند (جهت سهولت در تعیین گروه های کالایی و مشاهده زیرگروه های هر گروه کالایی لیست پیوست را از اینجا دانلود نموده و مطالعه فرمایید).

    در صورتی که فعالیت مشارکت کنندگان در هیچ از یک از گروه های کالایی موجود نمی گنجد، می بایست با انتخاب سایر گروه های کالایی به شرح فعالیت خود بپردازند.

    انجمن ها: مشارکت کنندگان محترم در صورت عضویت در انجمن‌های زیر می بایست ستاد برگزاری نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی را در این بخش مطلع نمایند.

    1-سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران – استصنا (SIPIEM)

    2- اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی ایران (OPEX)

    3-انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران – ستصا (SATSA)

    در صورت عدم عضویت در هیچکدام از انجمن های فوق گزینه هیچکدام را انتخاب نمایید.

    لازم به توضیح است ستاد برگزاری نمایشگاه با توجه به ظرفیت سالن های نمایشگاهی مربوط به هر انجمن با همکاری انجمن مربوطه نسبت به جانمایی شرکت های عضو اقدام می نماید و سایر شرکت ها با توجه به زمینه فعالیت و الویت ثبت نام جانمایی می شوند. 

    عضویت در وندور لیست: متقاضیان در صورت عضویت در وندور هر یک از چهار شرکت اصلی، در این بخش می‌بایست نسبت به اعلام آن اقدام نمایند.

    انتخاب متراژ: حداقل متراژ درخواستی برای غرفه های داخل سالن 12 مترمربع جهت غرفه های پیش ساخته، 24 مترمربع جهت غرفه های خودساز و غرفه های فضای باز 30 مترمربع می باشد.

    جهت دریافت نمونه فرم پیش‌ثبت‌نام حقیقی و حقوقی از لینک‌های زیر اقدام بفرمایید.

    نکته حائز اهمیت: با توجه به عدم امکان ویرایش مجدد اطلاعات از صحت اطلاعات ثبت نامی خود اطمینان حاصل فرمایید. درصورت عدم صحت اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام اولیه، نام شرکت مذکور از فهرست ثبت نام از سوی ستاد برگزاری حذف خواهد شد.در ضمن در اولویت بندی شرکت ها صرفاً زمان انجام ثبت نام اولیه مورد بررسی قرار نمیگیرد و زمینه فعالیت و گروه کالایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

    انجام ثبت نام اولیه می بایست صرفا توسط شرکت متقاضی حضور در نمایشگاه انجام گیرد و استفاده و همکاری با افراد ، شرکت ها و موسسات واسطه(اعم از تبلیغاتی و غرفه سازی و ...) منجر به حذف شرکت از فهرست متقاضیان حضور در نمایشگاه توسط ستاد برگزاری خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت