باحضور ۵۰ مشارکت گننده و نمایش ۶۰ برند مطرح؛

دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز، آغاز بکار می کند

عصر نمایشگاه- صبح روز سه شنبه ۳ بهمن ماه، میزبانی کرج از دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن آغاز می شود. این نمایشگاه با حضور ۵۰ مشارکت کننده و نمایش ۶۰ برند مطرح داخلی و خارجی از ساعت ۱۱ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز، آغاز بکار می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه،  بعد از 5 سال دست اندرکاران لوازم خانگی در کلان شهر کرج در یک رویداد تخصصی گرد هم می آیند و کالاهای  در بخش لوازم خانگی عبارتند از: محصولات سرمایشی و گرمایشی( یخچال، فریزر، بخاری و...)  - محصولات صوتی و تصویری - ماشین های شوینده ( ظرفشویی، لباسشویی و ...) - ظروف (چینی، کریستال، بلور، تفلون و ...)- انواع سرویس ها، ابزار و لوازم آشپزخانه (هود، سینک و ...) - محصولات پخت و پز (اجاق گاز، کباب پز، باربیکیو، سرخکن، میکروفر، مایکروویو و ...) - سبد محصولات (جاروبرقی، اتو، آبمیوه گیری، سشوار، چرخ گوشت، آسیاب، چای ساز، ساعت، چرخ خیاطی، ترازو، قهوه جوش و ...)
    بخش خانه مدرن نمایشگاه هم بر لوستر، لوازم نورپردازی و روشنایی و لوازم دکوری متمرکز است.
    این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4 هزار مترمربع دایر شده است و فضای نمایشی مفید آن حدود 2 هزار مترمربع است که بیش از 50 درصد آن غرفه سازی شده است و لوازم خانگی 65 درصد و لوستر و لوازم دکوری 35 درصد نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند.
    بر اساس این گزارش با توجه به اجرای بسته اطلاع رسانی و تبلیغاتی نمایشگاه، البرز به صورت گسترده به استقبال این رویداد ملی می رود. اکران 25 بیبلرد و استند تبلیغاتی با مساحتی بالغ بر 450مترمربع و در مجموع 220روز اکران، آگهی رادیویی، چاپ و توزیع اقلام تبلیغاتی در سطح استان و کشور، شبکه های اجتماعی از جمله برنامه های اجرا شده هستند. از روز سه شنبه ساعت 18 نیز گزارش مستقیم نمایشگاه به مدت 20 دقیقه روی آنتن رادیو البرز خواهد بود.
    انتظار می رود بعد از برگزاری موفق نمایشگاه خودرو و قطعات البرز در تیرماه گذشته، این بار با حضور برندهای مطرح لوازم خانگی و خانه مدرن، البرز در کانون توجه قرار گیرد.
    براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مقامات و مسئولین استان روز چهارشنبه ساعت 16:30 برای افتتاح رسمی و بازدید در نمایشگاه حضور خواهند یافت.
    این گزارش می افزاید در این نمایشگاه سه محصول شامل دو یخچال و فریزر و یکدستگاه اجاق گاز، تولیدی شرکت های الکترواستیل، ایستکول و آیدیران( آلتون) رونمایی خواهند شد.
    ویژگی های این نمایشگاه را می توان اینچنین برشمرد: 
    1- برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی پس از 5 سال در کرج
    2- حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی در نمایشگاه
    3- زمان مناسب نمایشگاه برای انتخاب و خرید خانوداه ها برای کالاهای نو در آستانه سال جدید
    4- فرصتی مناسب برای تولید کنندگان، بازرگانان و اصناف برای توسعه فضای کسب و کار
    5- ایجاد فضای تخصصی در حوزه لوزام خانگی و خانه مدرن
    6- بروز پتانسیل و توانمندی های البرز و بازار پرکشش آن با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر
    7- ایجاد امکان خرید به صورت لیزینگ توسط برخی مشارکت کنندگان با همکاری بانک ها
    8- ایجاد امکان مقایسه محصولات و انتخاب کالای مورد نظر در فرصت زمانی مناسب برای خانواده ها و حصول فضای اجتماعی مناسب که معمولا از برگزاری نمایشگاه ها حاصل می شود.

    9- بعد از برگزاری موفق چهارمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز، با برگزاری این نمایشگاه بار دیگر کرج میزبان برندهای مطرح و در حوزه لوزام خانگی و خانه مدرن است.

    خاطر نشان می شود این نمایشگاه در کرج توسط گروه تانا در محل موقت نمایشگاه های البرز واقع در مهرویلا، پل شهدای پلیس، موسسه گلستان گلشهر، برگزار می شود و اطلاعات بیشتر از طریق سایت 5 زبانه tana-group.com، کانال¬ و صفحه  TanaGroupدر شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت