نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان (۱۷)؛

محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا گفت: محصولات سایپا سازگار ترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی ایران بر اساس گزارش بازرسی کیفیت و سازمان استاندارداست.

محصولات سایپا سازگارترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», محمدرضا حقیقی مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا در گفتگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه گفت: با توجه با تاکید مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا برای در دسترس بودن محصولات گروه سایپا با شرایط ویژه و تخفیف بسیار مناسب در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان حضور یافته ایم . در این نمایشگاه  18 دستگاه خودرو از محصولات سایپا وجدید ترین آنها شامل خودروهای  c3  و c4  از محصولات سایپا سیتروئن و محصولات کوئیک و شانگان را معرض نمایش گذاشته ایم.

    وی درباره اهمیت نمایشگاه اصفهان اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی خودرواصفهان برای ما استراتژیک است چرا که استان اصفهان برای محصولات سایپا استراتژیک است. گروه خودروسازی سایپا 47 نمایندگی را در استان اصفهان در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دارد.

    حقیقی در خصوص میزان آلایندگی محصولات سایپا گفت: محصولات سایپا سازگار ترین خودروهای تولید داخل با الزامات زیست محیطی  بر اساس گزارش بازرسی کیفیت و سازمان استاندارد ایران بوده و محصولات سایپا موفق به قبولی در 88 درصد از تست های فنی مرتبط با آلایندگی ها شده است.

    وی ادامه داد: گروه سایپا در 60 روز اخیردر نمایشگاه های خودرو تهران، نمایشگاه بین المللی حمل و نقل راهسازی تهران، نمایشگاه خودرو بندرعباس، نمایشگاه خودرو کرمان، نمایشگاه خودرو مازندران و نمایشگاه خودرو کیش حضور داشته است.

    حقیقی در خصوص هدف سایپا از حضور در نمایشگاه ها ی مختلف اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا در راستای ارائه توانمندی ها و عرضه محصولات جدید خود و به منظور آشنایی هرچه بیشتر هموطنان عزیز در سراسر کشور با جدید ترین محصولات تولیدی این گروه و همچنین حضور پرقدرت در بازارهای استانی شرکت می کند.

    وی در پایان افزود: خوشبختانه طبق انتظار ما نمایشگاه اصفهان و محصولات سایپا در سالن شیخ بهایی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است بطوریکه حتی افتتاح رسمی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان در سالن سایپا افتتاح شد وامیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به مردم اصفهان ارائه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت