مدیر کمیته ناشران بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد

ثبت اطلاعات کتابها در سامانه نمایشگاه کتاب توسط خود ناشران

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته ناشران بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ناشران تا ۲۵ فروردین فرصت دارند اطلاعات کتاب های خود را برای تایید در سامانه مربوطه ثبت کنند.

ثبت اطلاعات کتابها در سامانه نمایشگاه کتاب توسط خود ناشران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،حامد میرزابابایی با اشاره به وضعیت کمیته ناشران بین الملل در حوزه های مختلف، افزود: دریافت لیست کتاب های بین الملل متقاضیان آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت و اطلاعات کتاب ها نیز به شکل آنلاین در اختیار ثبت نام کنندگان قرار دارد.

    وی با اشاره به طراحی نرم افزار برای عبور کتاب های خارجی از 14 فیلتر، اظهار کرد: این نرم افزار برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران برای بررسی سلامت و اعتبار ISBN، سال چاپ کتاب، موضوع، صحت و سقم اطلاعات کتاب، تکراری بودن یا نبودن در لیست، مطابقت کتاب با ضوابط نمایشگاه و غیره طراحی و به کار گرفته شده است.

    مدیر کمیته ناشران بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه با بیان اینکه به موازات لیست های انجام شده کتاب های خارجی، فعالیت های گمرکی در حال پیشرفت است، گفت: در ابتدای سال 95 محموله های کتاب به نام نمایشگاه کتاب و ناشران بین الملل وارد کشور شد.

    وی همچنین با اشاره به ویژگی هایی که مکان استقرار گمرک نمایشگاه باید داشته باشد، ادامه داد: با توجه به تردد کانتینرهای بزرگ در این محل، باید مکانی در نظر گرفته می شد که خاک آن از نظر فرو نشست هیچگونه مشکلی نداشته باشد.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت