مدیر کمیته ناشران بین الملل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد

استفاده از نرم‌افزار جدید برای شناسایی کتاب‌های خارجی نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته ناشران بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استفاده از نرم‌افزار جدید برای شناسایی کتاب‌های خارجی خبر داد.

استفاده از نرم‌افزار جدید برای شناسایی کتاب‌های خارجی نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،حامد میرزابابایی با اشاره به وضعیت کمیته ناشران بین الملل در حوزه های مختلف، گفت: دریافت لیست کتاب های بین الملل متقاضیان آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت. همچنین اطلاعات کتاب ها نیز به شکل آنلاین در اختیار ثبت نام کنندگان قرار دارد.

    وی با اشاره به طراحی نرم افزار جهت عبور کتاب های خارجی از 14 فیلتر، افزود: این نرم افزار برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران جهت بررسی سلامت و اعتبارISBN ، سال چاپ کتاب، موضوع، صحت و سقم اطلاعات کتاب، تکراری بودن یا نبودن در لیست، مطابقت کتاب با ضوابط نمایشگاه و... طراحی و به کار گرفته شده است.

    مدیرکمیته ناشران بین الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه با بیان اینکه به موازات لیست های انجام شده کتاب های خارجی، فعالیت های گمرکی در حال پیشرفت است، گفت: در ابتدای سال 95 محموله های کتاب بنام نمایشگاه کتاب و ناشران بین الملل وارد کشور شد.

    وی همچنین با اشاره به ویژگی‌هایی که مکان استقرار گمرک نمایشگاه باید داشته باشد،گفت: با توجه به تردد کانتینرهای بزرگ در این محل، باید مکانی در نظر گرفته می‌شد که خاک آن از حیث فرونشست هیچگونه مشکلی نداشته باشد. در عین حال از حیث بُعد مسافت با سالن‌های بخش بین‌الملل، نزدیکتر به این سالن‌ها باشد. این مکان مشخص شده و امیدوارم به زودی سالن گمرک تحویل ما شود.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت