سمینار معرفی نمایشگاه میتکس ۲۰۱۸ برگزار شد

عصر نمایشگاه- سمینار معرفی سومین دوره نمایشگاه تخصصی و بین المللی گوشت، فراورده های گوشتی و صنایع وابسته میتکس ۲۰۱۸ با شعار گسترش بازار های هدف برگزار شد.

سمینار معرفی نمایشگاه میتکس ۲۰۱۸ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», در این مراسم هرمز مهبد مدیر عامل هلدینگ تجارت فراسو مجری برگزاری این نمایشگاه دستاورد های این رویداد در 2 دوره پیشین را برشمرد.
    در ادامه دکتر مجید افلاکی دبیر انجمن صنایع فرآورده های گوشتی ایران با اعلام حمایت از این نمایشگاه عنوان داشت: نمایشگاه میتکس نوزادی کوچک است که تنها 2 سال از تولد آن می گذرد و در این سالها پیشرفت قابل توجهی داشته است اما برای شکوفایی و شناخته شدن در دنیا راه زیادی در پیش دارد.
    وی اهداف برگزاری های نمایشگاه های تخصصی را تبادل اطلاعات علمی و فنی میان غرفه داران و بازدید کنندگان تخصصی دانست و اظهار داشت: نمایشگاه میتکس در دوره های مختلف موفقیت زیادی را کسب کرده و من در مجموع نمره این نمایشگاه را 18 میدانم.
    افلاکی سطح تبادلات جهانی غذای حلال را را 4 هرار میلیارد دلار عنوان کرد و افزود: در ایران تمام محصولات  غذایی حلال هستند و ما باید راه ورود به این بازار بزرگ جهانی را در این نمایشگاه بیابیم.
    در ادامه دکتر مسعود رسولی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت تولید و بسته بندی مواد پرتئینی کشور نمایشگاه میتکس را دومین نمایشگاه تخصصی این صنعت در جهان عنوان کرد و اظهار داشت: بعد از نمایشگاه IFFA که هر 3 سال یک بار برگزار می شود میتکس رتبه دوم را دارد.
    وی بخش علمی نمایشگاه سال گذشته مفید و ثمر بخش عنوان کرد و اظهار داشت: در سال آینده این بخش پر رنگ تر و قوی تر خواهد بود.
    رسولی افزود: استفاده از محصولات بسته بندی وشناسنامه دار در کشور رو به فزونی است و به طوری که از 5 درصد مصرف گوشت قرمز در سال 80 به 55 درصد در سال جاری رسیده است. و مصرف مرغ بسته بندی به 80 درصد در تهران رسیده است.
    این فعال صنعت بسته بندی محصولات پروتئینی نمایشگاه میتکش را در پیشرفت این صنعت موثر دانست و با اعلام حمایت از این نمایشگاه از تمام فعالان این حوزه درخواست کرد در نمایشگاه مشارکت داشته باشند.
    در ادامه عابد امار دور دوم نمایشگاه را بیان کرد و عنوان داشت : این نمایشگاه در سال گذشته در متراژ 6هزار متر مربع برگزار شد که دارای بیش از 3 هزار متر مربع فضای مفید و غرفه سازی بود. همچنین 64 شرکت ایرانی و 37 شرکت خارجی از 15 کشور نیز مشارکت فعال در آن داشتند. و طبق امار بیش از 11 هزار نفر بازدید کننده تخصصی از این رویداد بازدید کردند.
    سپس مهبد اظهار داشت: تغیراتی را در برگزاری نمایشگاه در دوره جدید وجود دارد که شامل تفکیک بخش افزودنی ها در نمایشگاه، جذب بازدید کننده عام از طریق MEAT SHOW برگزاری سمینار های تخصصی در طول نمایشگاه می شود.
    مهبد افزود: مشارکت کنندگاه می توانند از هفته آینده نسبت به ثبت نام در نمایشگاه اقدام نمایند و اولویت جا نمایی با کسانی است که زود تر اعلام حضور کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت