با حضور معاون رئیس‎جمهور؛

نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» گلستان راه‎اندازی شد

عصر نمایشگاه- همزمان با فرا رسیدن سومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» گلستان با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‎جمهور در گرگان راه‎اندازی شد.

نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» گلستان راه‎اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» گلستان پیش از ظهر امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‎جمهور در سالن تختی آموزش و پرورش شهرستان گرگان افتتاح شد این نمایشگاه در 40 غرفه توانمندی بانوان استان را به نمایش گذاشته است.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقمندان است، گفت: در این نمایشگاه تولیدات خانگی با محوریت توسعه پایدار قابل عرضه است.

    کلثوم غفاری بر لزوم تقویت و حمایت از تولیدات بومی در راستای برندسازی محصولات استان تاکید و تصریح کرد: باید از مشاغل خانگی حمایت کنیم، تقویت و توسعه مشاغل خانگی در ایجاد فرصت‎های شغلی بسیار مهم و بااهمیت است.

    وی با تاکید بر اینکه باید فرصت را تبدیل به ایجاد اشتغال کرد، افزود: باید ظرفیت‎ها را شناسایی کرد و طرح‎هایی که قابلیت اجرایی دارند را بررسی و از آنها حمایت کنیم.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه حمایت از مشاغل خانگی مصداق عینی اقتصاد مقاومتی است، گفت: الگوی توسعه مشاغل خانگی باید در سطح استان فراگیر شود.

    غفاری از برپایی کارگاه‎های آموزشی، همایش، جشن و جشنواره به مناسبت گرامیداشت ایام‎الله دهه‎فجر در استان خبر داد و ابراز کرد: در این دهه فجر قرار است از 168 جانباز و ایثارگر در ادارات استان تجلیل کنیم.

    وی از راه‎اندازی 109 نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خبر داد و گفت: 144 نشست با خانواده‎ها و بانوان شاغل استان در دهه فجر تدارک دیده شده است، همچنین 94 برنامه خدمات رفاهی و تفریحی داریم، و 324 مسابقه مختلف فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر اجرا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت