برپایی نمایشگاه مشترک تصویرسازی در قزوین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مشترک تصویرسازی با حضور هنرمندانی از استان های قزوین، البرز و همدان با همکاری خانه تصویرگری شنبه شب در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برپا شد.

برپایی نمایشگاه مشترک تصویرسازی در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, مسئول برگزاری این نمایشگاه روز یکشنبه گفت: نمایشگاه تصویرسازی با عنوان نگاهی نو 40 اثر از هنرمندان استان های قزوین، البرز و همدان را برای مدت یک هفته به نمایش گذاشته است.
    محمداسدی افزود:در این آثار که در ابعاد 50 در 70 هستند از تکنیک های به روز در تصویر سازی استفاده شده و موضوعات متنوعی از جمله تصویرسازی کودک، روایت های مذهبی و تصویر سازی حماسی به کار گرفته شده است.
    وی اضافه کرد: تصویرگران قزوین در این نمایشگاه حضور خوبی داشته اند و کارهای کیفی از خود به نمایش گذاشته اند.
    اسدی با بیان اینکه این نمایشگاه را پیش از این در همدان شاهد بودیم و پس از قزوین در البرز نیز برگزار خواهد شد،ادامه داد:برگزاری چنین نمایشگاه های مشترک بین استان ها ضمن افزایش تعامل هنرمندان مناطق مختلف به معرفی و شناساندن آثار هنری نیز کمک می کند.
    وی، جایگاه قزوین را در رشته تصویر سازی برجسته دانست و افزود: این رشته در دهه اخیر رشد بسیار خوبی در قزوین داشته و با توجه به وجود دانش آموختگان آن و همچنین راه اندازی رشته تصویر سازی در برخی دانشگاه های استان در مقایسه با دهه های گذشته حرف های بسیاری برای گفتن دارد.
    در نمایشگاه تصویرسازی که تا 20 بهمن ماه در نگارخانه مهر حوزه هنری ادامه دارد آثار مجید کاظمی، مجید صابری نژاد، سید رسول آمالی، حمیدرضا بهرامی،غزاله صرافیان، سعیده کشاورز،اکرم اسمعیلی، فیروزه ولد آبادی، مرضیه صادقی و پریسا کرمی از قزوین و
    حسین اسماعیلی ، سارا مومنی، مرضیه خلج، سپیده شهبازی،هما کشاورز،مستانه فاطمی، نجمه پیلان، پریسا پورحسینی، زهرا فاطمی و الهام اکبری از البرز وهمچنینمحمدرضا شاد، زینب مهدیان نسب، آتنا لوینی، مهدی پرستار شهری، شهرزاد بیاتی و زهرا غلامی جلال از همدان به نمایش گذاشته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت