پنجمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان گلستان افتتاح شد‌

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی گلستان به مدت ۱۰ روز در محل سوله نمایشگاهی اداره‌کل ارشاد جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پذیرای علاقمندان است.

پنجمین نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی در استان گلستان افتتاح شد‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه و چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای پنجمین بار نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان گلستان دایر شد که این نمایشگاه به همت و تلاش صاحبان آثار در حوزه مد و لباس به نتیجه رسیده است.

    وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره 605 اثر به دبیرخانه مد و لباس ایرانی و اسلامی استان گلستان ارسال شده است، افزود: 50 اثر در این دوره از جشنواره به عنوان اثر منتخب قرار گرفته و 20 اثر نیز به عنوان آثار برتر تجلیل می‌شود و جوایز نقدی بیش از 300 هزار تومان برای منتخبان در نظر گرفته‎ شده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان گلستان گفت: در قالب این جشنواره نشست‎های کارگاهی و علمی داریم و پرداختن به موضوع مد و لباس در قالب نشست‎های علمی و مهارتی مورد توجه است.

    وی با بیان اینکه حوزه مد از پیشینه زیادی برخوردار نیست، یادآور شد: با توجه به اهمیت مد و لباس در زندگی و اقتصاد، این موضوع می‎تواند بستر فعالیت‎های مختلف در این بخش با محوریت اقتصاد مقاومتی باشد.

    ‌فضیلت یادآور شد: لازمه چنین امری تنها یک نمایشگاه و جشنواره نیست و باید نهضت رسانه به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیاید و این موضوع به  یک جریان‎سازی تبدیل شود.

    وی ادامه داد: به مدت 10 روز این نمایشگاه در محل سوله نمایشگاهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا است.

    ‌فضیلت از برگزاری 10 کارگاه تخصصی در حوزه مد و لباس در این جشنواره خبر داد و افزود: برگزاری این کارگاه‎ها تاثیر بسزایی بر افرادی دارد که اثر تولید می‎کنند و در این کارگاه‎ها اشتباه تولید کنندگان برطرف و مهارت آنها افزایش می‎یابد.

    وی با بیان اینکه در اختتامیه این جشنواره از برگزیدگان تجلیل می شود، گفت: تنوع طرح‎ها مهمترین ویژگی این نمایشگاه به‎شمار می‎رود و این دوره از نمایشگاه از نظر کمیت نیز رشد داشته است.

    مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد ‌استان گلستان به ارتقا سطح کارگاه علمی در این جشنوار اشاره کرد و افزود: استقبال این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‎دهد، استان گلستان نیازمند یک نمایشگاه دائمی برای موضوع مد و لباس است و چنین نمایشگاه و جشنواره‎هایی باید بخش بازار را به خود گره بزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت