هفتمین اجلاس جهانی آسیا-اقیانوسیهِ صنایع‌دستی اردیبهشت در تبریز

عصر نمایشگاه- هفتمین اجلاس آسیا و اقیانوسیه و انتخاب شهرهای مشهد و لالجین همدان به عنوان شهرهای برتر صنایع دستی هشتم اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می‌شود.

هفتمین اجلاس جهانی آسیا-اقیانوسیهِ صنایع‌دستی اردیبهشت در تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، برگزاری دو نشست تخصصی با حضور داوران و اعضای شورای جهانی، بازدید از بازار فرش و دانشگاه هنر، ملاقات با اساتید دانشکده فرش و آزمایشگاه رنگرزی، نشست هم‌اندیشی صلح و خلاقیت در صنایع دستی از برنامه‌های در نظر گرفته شده هفتمین اجلاس آسیا و اقیانوسیه در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه در تبریز است.

    بازدید از بازار فرش مظفریه و دو کارگاه فرش دستباف تبریز، بازدید از نمایشگاه آثار فاخر صنایع دستی نامزد دریافت مُهر اصالت 2016، جلسه با کارآفرینان و تولیدکنندگان و همچنین افتتاح نمایشگاه فرش آذربایجان شرقی از دیگر برنامه‌های اجلاس آسیا و اقیانوسیه در روز 10 اردیبهشت ماه است.

    همچنین بازدید از روستای کندوان و اسکو، سفر به اصفهان و کاشان نیز از دیگر برنامه‌های شرکت‌کنندگان اجلاس آسیا و اقیانوسیه در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه است.

    برنامه داوری شهر مشهد به عنوان شهر برتر جهانی در حوزه سنگ‌های قیمتی 12 و 13 اردیبهشت ماه و نیز داوری شهر لالجین همدان به عنوان شهر برتر سفال و سرامیک 14 و 15 اردیبهشت ماه در تبریز انجام می‌شود.

    در نشست هم‌اندیشی صلح و خلاقیت در صنایع دستی که پنجشنبه - 9 اردیبهشت ماه - در تبریز برگزار می‌شود، مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «غدا هیجاوی»، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی، «بهمن نامورمطلق»، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و مدیر منطقه غرب آسیا شورای جهانی صنایع دستی، «یوشا کریشنا»، مشاور عالی شورای جهانی صنایع دستی، مدیر امانی، «لیندی یوبرت»، معاون منطقه اقیانوسیه از استرالیا، «فوزیا بنتی راجا»، مشاور و عضو افتخاری شورای جهانی صنایع دستی و همچنین جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجانشرقی سخنرانی می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت