نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۹)

همتایابی تجاری رایگان، سرویس جدید در Ambiente

عصر نمایشگاه- نمایشگاه Ambiente در وبسایت خود به بازدیدکنندگان و غرفه داران امکان شبکه سازی و همتایابی تجاری B۲B به صورت آنلاین و به دو زبان انگلیسی و آلمانی را ارائه می دهد.

همتایابی تجاری رایگان، سرویس جدید در Ambiente
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» - نمایشگاه Ambiente   در وبسایت خود به بازدیدکنندگان و غرفه داران امکان شبکه سازی و همتایابی تجاری B2B به صورت آنلاین و به دو زبان انگلیسی و آلمانی را ارائه می دهد حتی قبل از اینکه نمایشگاه شروع شده باشد.
    شبکه سازی و همتایابی تجاری B2B اهمیت فزاینده ای برای بازدید کنندگان نمایشگاه تجاری یافته است. اما سریع ترین راه برای بازدید کنندگان و غرفه داران برای پیدا کردن یکدیگر چیست؟
    هرخریدار یا بازدید کننده با داشتن یک بلیط Ambiente به طور خودکار می تواند از سرویس همتایابی تجاری با وارد کردن جزئیات و محصولاتی که به دنبال آنهاست استفاده کند. هرچه این اطلاعات دقیق تر وبا جزئیات بیشتری باشد توصیه های مناسب، و جذاب تری  را از سوی این برنامه دریافت خواهند کرد.
    برای ثبت نام وارد پلت فرم همتایابی شده و با login شدن از طریق اطلاعات شخصی و کارت ورودی نمایشگاه  می توانید اطلاعات بیشتری را به پروفایل خود اضافه کنید. علاوه بر این، شما می توانید یک پنجره زمانی ایجاد کنید که نشان می دهد که چه زمانی برای جلسات در دسترس خواهید بود.
    تیم همتایابی تجاری نمایشگاه نیز مشخصات غرفه داران، بازدید کنندگان و تمام افرادی که مشخصات خود را در این پلت فرم ثبت کرده اند را بررسی می کند تا پیشنهادات مناسب برای مشتریان بالقوه ارائه دهد.
    پس ازدریافت پیشنهادات شما می توانید انتخاب کنید که با چه کسی می خواهید در این نمایشگاه ملاقات کنید، سپس میتوانید یک درخواست ملاقات برای آنها ارسال کنید و جلسات خود را برنامه ریزی کنید.
    تیم همتایابی تجاری نمایشگاه نیز در صورت درخواست شما به صورت تلفنی در برنامه ریزی جلسات مشاوره خواهد داد و کمک خواهد کرد.
    به عنوان غرفه دار Ambiente نیز، شما به طور خودکار در برنامه همتایابی تجاری ثبت نام شده اید. مشخصاتی که ثبت کرده اید، از جمله مشخصات تماس شرکت شما و  اطلاعات مربوط به طیف محصولات شما در پلت فرم آنلاین در دسترس خواهد بود، به طوری که بازدی کنندگان، خریداران، عمده فروشان و خرده فروشان به راحتی قادر به پیدا کردن شما خواهند بود. شما همچنین می توانید مشخصات خود را  در این پلت فرم هر زمان که بخواهید به روزرسانی کنید.
    ثبت نام در سرویس همتایابی تجاری دروبسایت نمایشگاه  و در این آدرس در دسترس قرار دارد:

    https://ambiente.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت