به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی؛

افتتاح دومین نمایشگاه آثار تجسمی بانوان هنرمند اردبیلی در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی بانوان هنرمند استان اردبیل با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، رییس حوزه هنری استان اردبیل، اساتید، هنرمندان و علاقمندان به هنر در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان افتتاح شد.

افتتاح دومین نمایشگاه آثار تجسمی بانوان هنرمند اردبیلی در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان، رحمان مجرد مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، گفت: دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی بانوان هنرمند استان اردبیل، بمناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز زن افتتاح و تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری دایر خواهد بود.

     

    مجرد هدف از افتتاح این نمایشگاه را تاکید بر اهمیت مالکیت و ایجاد ثروت از طریق اقتصاد و هنر در قالب فعالیت های هنری برای بانوان، جریان سازی فرهنگی به منظور استفاده از توانایی بانوان و فراهم سازی زمینه ها و سازوکارهای لازم برای کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان دانست و اظهار داشت: باید با عرضه آثار هنری به کسانی که خواهان این آثار هستند به داد و ستد جریان تولید هنر کمک کنیم.

     

    این مقام مسئول با بیان این مطلب که مطمئناً این روش بهتر از حمایت‌های صرف دولتی از هنرمند خواهد بود، تصریح کرد: چرا که با تهیه و نگه‌داری این آثار؛ هم هنرمند برای تولید بهتر ترغیب و تشویق می‌‌شود و هم آثار هنری، مثل بقیه وسایل خانگی و اداری، وارد منازل و ادارات می‌شود.

    مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل، یادآور شد: بیش از 100 اثر از 45 بانوی هنرمند در رشته های خوشنویسی، نقاشی، طراحی، تصویرسازی، عکاسی، نگارگری و تذهیب، کاریکاتور و برخی آثار دست ساز از بانوان هنرمند استان، در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل به نمایش گذاشته شده است. 

    نگارخانه نقش خیال حوزه هنری به نشانی اردبیل، میدان علی آباد، بالاتر از سه راه نیروگاه، روبروی نیروگاه برق، ساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل واقع شده است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 14 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت