آخرین خبر ها از آماده سازی شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شهر آفتاب به عنوان مرکز برگزاری این دوره از نمایشگاه در حال آماده سازی است .

آخرین خبر ها از آماده سازی شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مجید حسینی با بیان اینکه آخرین خبر ها از آماده سازی شهر آفتاب تدابیر حمل و نقل عمومی گسترده ای برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران برنامه ریزی شده است، گفت: برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب و آماده سازی 12 هزار پارکینگ در اطراف شهر آفتاب در نظر گرفته شده است .
    مشاور شهردار تهران از برنامه ریزی در بخش حمل و نقل عمومی و امکانات رفاهی خاطرنشان ساخت :افتتاح ایستگاه متروی شهرآفتاب به عنوان بزرگترین ایستگاه، حضور ون ها و تاکسی ها در شهرآفتاب، استقرار تعدادی اتوبوس در میادین اصلی شهر به منظور جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب و حضور شاتل ها در داخل شهرآفتاب جهت جابجایی سالمندان و معلولان از برنامه های حمل و نقل عمومی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهرآفتاب است.
    وی با اشاره به نگرانی مردم درخصوص پارک خودرو برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، افزود: بازدیدکنندگان به هیچ وجه نگران پارک خودروی خود در شهر آفتاب نباشند زیرا پارکینگ های بسیاری در محدوده شهرآفتاب آماده شده است و تعداد آن ها به 12 هزار پارکینگ می رسد.
    مشاور شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه عملیات زیباسازی و مبلمان شهری برای نمایشگاه کتاب تهران در مجموعه شهرآفتاب انجام شده است، گفت: چادرهایی جدید و با کیفیت برای نمایشگاه درنظر گرفته شده است و امکانات رفاهی همچون نمازخانه و آبخوری به تعداد بسیار در محوطه شهرآفتاب وجود دارد.
    حسینی افزود: همچنین سبدهایی برای جابجایی کتاب های خریداری شده در نمایشگاه کتاب تهران در نظر گرفته شده است تا مردم بتوانند کتاب های خود را با سهولت جابجا کنند.
    همچنین 2 شعبه فروشگاه شهروند به همراه یک میدان میوه و تره بار به منظور رفاه حال بازدیدکنندگان در شهرآفتاب برپا می شود.
    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در بزرگراه خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت