برگزاری ۳ نمایشگاه به صورت همزمان در شیراز

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه "فرش دستباف"، بیستمین نمایشگاه "صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته" و هفدهمین نمایشگاه " تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته" به صورت همزمان در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری ۳ نمایشگاه به صورت همزمان در شیراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم، چهاردهمین نمایشگاه "فرش دستباف"، بیستمین نمایشگاه "صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته" و هفدهمین نمایشگاه " تبلیغات، بازاریابی و  صنایع وابسته" به صورت همزمان از 22 تا 27 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

    به گفته سید محمود موسوی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه "فرش دستباف" ساعت 17 روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    وی می‌گوید: بیستمین  نمایشگاه "صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته" و هفدهمین نمایشگاه "تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته" به صورت همزمان ساعت 17 روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

    در نمایشگاه فرش دستباف انواع فرش‌های دستباف مناطق مختلف ایران مانند قالی، قالیچه، گلیم، جاجیم، تابلو فرش و غیره عرضه می‌شود. معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این بخش، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در بخش فرش دستباف، آشنایی با جدیدترین محصولات و نوآوری‌ها در این حوزه، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان از جمله اهداف مهم این نمایشگاه است.

    معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت تولیدکنندگان در حوزه صنایع غذایی، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرسن دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه صنایع غذایی، ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان از جمله اهداف بیستمین نمایشگاه "صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌بندی و صنایع وابسته" است.

    ارائه راهکارهایی برای حفظ و ورود به بازار صادرات، ارتقای سطح کمی و کیفیتی تبلیغات، آشنایی با روش‌های بازاریابی و پیشبرد فروش، آموزش بازاریابی و ترویج فرهنگ آن و تشویق بازارهای داخلی برای به کار بردن ابزارهای مدرن بازاریابی از اهداف مهم این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت