نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۳۴)

تولیدات «Lisa Mori» در نمایشگاه Ambiente ۲۰۱۸ با محصولات فرانسه و چک برابری می‌کند

عصر نمایشگاه- عضو هیئت مدیره شرکت بلور و کریستال نوری تازه گفت: تولیدات شرکت نوری تازه با برند لیزا موری با محصولات اروپایی نظیر کریستال های چک، فرانسه، المان و ایتالیا برابری می کند.

تولیدات «Lisa Mori» در نمایشگاه Ambiente ۲۰۱۸ با محصولات فرانسه و چک برابری می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، سعید کلافچی عضو هیئت مدیره شرکت بلور و کریستال نوری تازه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلی اظهار داشت: لیزا موری یک زیر برند در شرکت بلور و کریستال نوری تازه است که با جنس کریستالین تواید می شود که کریستال بدون سرب است و جنس پیشرفته کریستال های معمولی بوده و  از نظر تکولوژی سطحی فراتر از تولیدات موجود در بازار دارد.

    وی افزود: برند لیزا موری برندی با سابق طولانی است و قبلا دراتریش تولید می شده است و شاید بیش از 40 سال سابقه در اروپا داشته اباشد. این برند توسط شرکت نوری تازه خریداری شده است و در حال حاضر کاملا در ایران تولید می شود.

    کلافچی خاطر نشان کرد: مواد اولیه محصولات لیزا موری هم کریستالین و بسیار با کیفیت است و تلالو آن به اندازه کریستال سرب دار است. این مواد اولیه به دلیل مقرون به صرفه تر بودن نسبت به سایر مواد اولیه قابلیت این را دارد که به قیمت ارزان تر از کریستال سرب دار فروخته شود. به همین دلیل قیمت محصولات لیزا موری بسیار ارزان تر از محصولات دیگر در بازار است و ما این ارزان تر تمام شدن تولید محصولات خود را به مصرف کنند انتقال می دهیم. و عملا  ارزش افزوده ای است برای مصرف کنند نهایی این که می خواهد هم جنس بهتر و باکبفیت تر داشته باشد و هم هزینه کمتری برای آن پرداخت کند.

    تکنولوژی تولید محصولات ما آخرین تکنولوژی آلمانی است و از نظر کیفیت و دانش فنی می توان به جراعت داشت عنوان داشت که با تولید کنندگان اروپایی برابری می کند و تفاوتی ندارد. ما در حد تولید کنندگان اروپایی مثل چک، المان، فرانسه، ایتالیا و... اقدام به تولید بلوریجات می کنیم.

    در نمایشگاه Ambiente  که بزرگترین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در جهان مشارکت کردیم. در این نمایشگاه از تمام کشور های دنیا حضور دارند هم به عنوان بازدید کننده و هم به عنوان مشارکت کننده و تولید کننده . ما به عنوان مجموعه نوری تازه ظرف 14 سال گذشته در این رویداد حضور داشته ایم و در این رویداد کاملا شناخته شده هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت