در حاشیه نمایشگاه دهم ایران پلاست اعلام شد؛

افغانستان آماده میزبانی اولین نمایشگاه منطقه‌ای ایران پلاست شد

عصر نمایشگاه- عضو انجمن صنعتکاران افغانستان با استقبال از برگزاری نمایشگاه های منطقه ای ایران پلاست در افغانستان، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست با استقبال سرمایه گذاران، مصرف کنندگان و فعالان صنعت پلاستیک افغانستان همراه خواهد شد.

افغانستان آماده میزبانی اولین نمایشگاه منطقه‌ای ایران پلاست شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، احمد فقیری عضو انجمن صنعتکاران افغانستان با استقبال از برگزاری نمایشگاه های منطقه ای ایران پلاست در افغانستان، گفت: سیاست جدید نمایشگاه ایران پلاست به منظور برگزاری نمایشگاه منطقه ای در کشورهای همسایه همچون پاکستان و افغانستان قطعا منجر به توسعه بازار برای تولیدکنندگان و سازندگان ایرانی خواهد شد.

    این عضو هیات تجاری افغانستان که به منظور حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به تهران سفر کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر با فروکش کردن فضای جنگ و ناآرامی ها در افغانستان، تقاضا برای خرید محصولات پلاستیکی به ویژه ظروف یکبار مصرف، لوازم آشپزخانه و محصولات شوینده و بهداشتی، در حال افزایش است.

    این مقام افغان با تاکید بر اینکه تاکنون به جز پاکستان، هیچ یک از کشورهای همسایه افغانستان همچون چین، ایران و ترکمنستان در افغانستان اقدام به ساخت و راه اندازی کارخانه های تولید پلاستیک نکرده اند، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های منطقه ای ایران پلاست در افغانستان می تواند زمینه مشارکت و همکاری بیشتر بین فعالان پلاستیک ایران و افغانستان را فراهم کند.

    فقیری با تاکید بر اینکه هم اکنون شهرهای کابل، هرات، مزارشریف، جلال آباد و قندهار از بازارهای بالقوه ای برای مصرف انواع محصولات پلیمری و پلاستیک برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای ایران پلاست در افغانستان با استقبال سرمایه گذاران، مصرف کنندگان و فعالان صنعت پلاستیک افغانستان همراه خواهد شد.

    محمد مقاره پیشتر در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفته بود: نمایشگاه های ایران پلاست به صورت دو سالانه برگزار می شود و قصد داریم در فاصله برگزاری هر نمایشگاه ایران پلاست در تهران، یک نمایشگاه منطقه ای در یکی از کشورهای همسایه برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت