معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:

اصفهان مجری چهاردهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی دامپزشکی می شود

عصر نمایشگاه:معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اصفهان مجری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دامپزشکی می شود.

اصفهان مجری چهاردهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی دامپزشکی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از مهر، محمد کشتکار ظهر شنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دامپزشکی از ضروریات این صنعت است و برگزاری این دست نمایشگاه‌ها تاثیر بالای در شناخت بیشتر این صنعت، ایجاد همدلی و هماهنگی بین افراد مربوط به این صنعت و رفع چالش‌های پیش روی صنعت دام دارد.

    وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر چهاردهمین دوره نمایشگاه دام و طیور باید همکاری و هماهنگی بیشتری بین اداره کل دامپزشکی استان و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام گیرد.

    معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان همگام با سیاست‌گذاری های ملی پیش می رود.

    رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: بهتر است مدتها پیش از واگذاری غرفه‌ها در مورد مشارکت کنندگانی که داوطلب شرکت در نمایشگاه هستند از اداره دامپزشکی استعلام انجام شود تا این افراد از نظر پروانه یا مواردی مانند آن مورد تأیید و نظارت قرار گیرند.

    رضا موسوی اظهار کرد: در برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه باید به گونه‌ای عمل کرد که این رویداد، کل صنعت دامپزشکی کشور را تحت تأثیر قرار دهد و تمامی متخصصان و دست اندرکاران کشور، اشتیاق حضور در این نمایشگاه و یا بازدید از آن را داشته باشند.

    وی تاکید کرد: برای تحقق این هدف باید برنامه‌ریزی و اقدامات بلند مدت و هزینه‌های خاص صورت گیرد.

    موسوی گفت: در بحث صنعت دام و طیور و دامپزشکی، اداره کل دامپزشکی که نقش کارشناسی، سیاستگذاری و حاکمیتی دارد لازم است به عنوان بازوی کمکی نمایشگاه وارد عمل شود.

    وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان می‌تواند شاخص‌هایی را برای مشارکت‌کنندگان تعیین کند تا ضامن استاندارد و کیفیت حضور آنها در نمایشگاه باشد که در این راستا می‌توان از مجموعه دامپزشکی به عنوان کارشناس تیم برگزار کننده نمایشگاه دام و طیور کمک گرفت.

    موسوی اظهار داشت: بدون شک رعایت این ضابطه‌ها موجب می شود بهترین‌ها به نمایشگاه بیایند.

    وی همچنین بر لزوم دعوت از شرکت‌‌های شاخص به منظور استفاده از نظرات تحقیقاتی، آموزشی و خط مشی تولیدی آنها تأکید کرد و بیان داشت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان از سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت