تدارک بازارچه برای فروش آثار هنری

مسئولان ۱۰ نگارخانه تجلیل شدند

عصر نمایشگاه- محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد که در پی این است که فضایی در قالب بازارچه و خیابان هنر برای فروش آثار هنرمندان تدارک دیده شود.

مسئولان ۱۰ نگارخانه تجلیل شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، هشتمین آیین انتخاب نگارخانه‌های بر‌تر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور محمود صلاحی رییس سازمان، امیر عبدالحسینی معاون هنری، مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری و بهزاد شیشه‌گران، محمد ابراهیم جعفری، بهرام کلهرنیا و حمید شانس و جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و مسئولان نگارخانه‌ها و برخی از مدیران مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

    شهرام بابایی سرپرست مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ابتدای این آیین با اشاره به در اختیار داشتن 27 نگارخانه و 11 موزه و خانه‌موزه زیر نظر این سازمان افزود: می‌توان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را یکی از جدی‌ترین سازمان‌هایی دانست که در بخش موزه‌داری و نمایشگاهی فعال است. سازمان در سال 94 قریب به 1680 عنوان نمایشگاه و 278 کارگاه هنری و نشست‌ تخصصی برگزار کرده است و یکی از ویژگی‌های مثبت و معنادار سازمان حمایت از هنرمندان نیمه‌حرفه‌ای و دانشجویی است.

    وی افزود: علاوه بر حمایت از هنرمندان نیمه‌حرفه‌ای، سازمان فرهنگی هنری با برگزاری نکوداشت استادان صاحب نام از حضور ایشان بهره برده است که با حمایت معاون هنری تعدادی از مراکز هم توانستند نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار کنند و ما شاهد حضور لخ مایفسکی هنرمند لهستانی و اشتفان بوندی هنرمند سوییسی بودیم و در سال 95 نیز برای حضور هنرمندان آلمانی، ژاپنی و مکزیکی در حال بررسی هستیم.

    امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این مراسم پس از تقدیر از حضور مدیران و مسئولان نگارخانه، درباره مهم‌ترین دستاورد مدیریت هنرهای تجسمی در سال 94 گفت: باز انتشار فصلنامه «تماشا» را به عنوان مهم‌ترین دستاورد می‌دانم که سال‌های سال متوقف شده بود اما با استقبال مدیریت سازمان و اعضای شورای شهر، مجددا این فصلنامه منتشر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت