رایزنی و مذاکره برای توسعه ارتباط تجاری اصفهان و تاجیکستان

عصر نمایشگاه- علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در دیدار با سفیر تاجیکستان: سالانه ۴۶ رویداد در نمایشگاه اصفهان برگزار می‌شود که حضور کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران مانند تاجیکستان می‌تواند شرایط را برای افزایش کیفیت این نمایشگاه‌ها فراهم آورد.

رایزنی و مذاکره برای توسعه ارتباط تجاری اصفهان و تاجیکستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», اصفهان آمادگی دارد شرایطی فراهم آورد که شرکت‌های ایرانی حضوری فعال و متمرکز در نمایشگاه‌های ساختمان، کشاورزی و سنگ تاجیکستان داشته باشند. این امکان وجود دارد که شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از شرکت‌های تاجیکستانی پذیرایی کند و شرایط را برای عرضه و نمایش کالاها و دستاوردهای این شرکت‌ها در نمایشگاه اصفهان فراهم آورد.

    نعمت الله امام زاده، سفیر تاجیکستان در ایران:

     اکنون زمان ارتباط بیشتر میان اصفهان و تاجیکستان است و مذاکراتی که انجام شده باید هر چه زودتر به مرحله اجرا برسد.

     اصفهان یکی از زیبا‌ترین شهرهای جهان است؛ ظرفیت‌ها و آثار تاریخی که در این شهر وجود دارد، اصفهان را به یک افتخار جهانی تبدیل کرده و زمینه‌های مشترک همکاری بسیاری میان دو کشور ایجاد می‌کند.

     باید شرایط معرفی بیشتر اصفهان به مردم جهان فراهم شود؛ این شهر آبروی گردشگری جهان است و مردم دنیا باید بیش از پیش با زیبایی های این شهر آشنا شوند.

    تاجیکستان سال 2018 را به عنوان سال توسعه گردشگری نام‌گذاری کرده و این اتفاق می‌تواند زمینه‌های همکاری میان اصفهان و تاجیکستان را بیش از پیش فراهم کند.

    ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در اصفهان وجود دارد که سفارت تاجیکستان می‌تواند این پتانسیل‌ها را به اطلاع سرمایه‌گذاران تاجیکستانی برساند و شاهد افزایش سرمایه‌گذاری‌های این کشور در اصفهان باشیم.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در این دیدار از سفیر تاجیکستان دعوت کرد در دهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان که از 29 خرداد تا 1 تیرماه 97 برگزار می شود حضور یابد؛ این پیشنهاد با استقبال و پاسخ مثبت سفیر تاجیکستان روبرو شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت