رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان :

برگزاری نمایشگاه ها در کردستان هدفمند و قانونمند خواهد شد

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت : در جهت بهره گیری بهینه از ظرفیت نمایشگاه ها برای توسعه اقتصادی در کردستان، بحث نظام مند کردن نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در حال حاضر شاهد قانونمند بودن آن در استان هستیم.

برگزاری نمایشگاه ها در کردستان هدفمند و قانونمند خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شاتا, محمد دره وزمی در چهارمین جلسه کمیته بررسی و صدور مجوز نمایشگاهی استان گفت: اولویت اصلی ما در زمینه برگزاری نمایشگاه، جمع کردن رویه ناصواب نمایشگاه های بدون مجوز، تمرکز کلیه نمایشگاه های برپا شده در محل نمایشگاه های بین المللی کردستان و ساماندهی مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی بود.
    دره وزمی تصریح کرد: در هر جامعه برای مقابله با فساد لاجرم باید به نظم و انضباط روی آورد. لذا ما برای بهره گیری از ظرفیت نمایشگاه ها در جهت توسعه اقتصادی در کردستان، بحث نظام مند کردن نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در حال حاضر شاهد قانونمند بودن آن در استان هستیم.
    وی عنوان کرد: رسالت اصلی نمایشگاه ها باید توسعه بنگاه های تولیدی و خدماتی ، توسعه صادرات محصولات استان و کشور، معرفی تکنولوژی های جدید و برتر، جذب گردشگران مختلف و در نهایت گام نهادن در توسعه همه جانبه در استان باشد.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد : اگر شرکت های مجری در برگزاری نمایشگاه تنها به انتفاع خود اکتفا نموده و به کارکردهای نمایشگاه و نقش این صنعت در توسعه کردستان بی توجه باشند، این روند مد نظر این سازمان نیست و برای جلوگیری از بی راهه رفتن ظرفیت نمایشگاهی اقدامات قانونی را بعمل خواهیم آورد.
    دره وزمی گفت: برگزاری نمایشگاه در کردستان باید منطبق بر واقعیات استان باشد. لذا نباید در برگزاری نمایشگاه های تخصصی اقدام به تغییر گروه کالایی، اقدام به فروش کالا، برگزاری بی کیفیت نمایشگاه و اقدامات خارج از عرف و قانون بعمل آید.
    وی تاکید کرد: شرکت های مجری برگزاری نمایشگاه باید با اقدام درست و حرکت در راستای بازاریابی برای خدمات و کالاهای تولیدی استان ، جذب شرکت های قوی و مطرح کشور و استفاده از علم روز در جهت هرچه پربارتر برگزار کردن نمایشگاه ها اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت