۱۵ برنامه جانبی در نمایشگاه کتاب قزوین برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: ۱۵ برنامه جانبی در دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب قزوین برگزار می شود.

۱۵ برنامه جانبی در نمایشگاه کتاب قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, اکبر اسکندرنژاد افزود: این برنامه ها در حوزه های مختلف شامل هنر، شب شعر، ادبیات، ادبیات کودک و نوجوان، معارف و قزوین شناسی برگزار می شوند.
    وی با بیان اینکه برنامه های درنظرگرفته شده برای هر حوزه در یک روز از زمان برگزاری نمایشگاه اجرا می شوند،ادامه داد: در نخستین روز از برپایی نمایشگاه (دیروز جمعه) شاهد اجرای برنامه های مرتبط با بخش هنر شامل معرفی و بررسی کتاب های 'هنر پیانو' اثر مهران وکیل ها،'ادبیات و نقاشی' اثر فریبا خواجه وند و 'کاوش در سینما و تئاتر بیضایی' اثر فرشید قلی پور بودیم.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: امروز (شنبه) همزمان با دومین روز از برپایی نمایشگاه کتاب قزوین برنامه های مربوط به شب شعر با عنوان شعر خوانی 10 تن از شاعران به همراه خواندن داستان کوتاه برگزار می شود.
    وی همچنین افزود: در روز سوم برگزاری نمایشگاه کتاب قزوین، برنامه های حوزه ادبیات کودک و نوجوان شامل تصویرگری در کتاب های کودکان و معرفی و بررسی 2 مجموعه شعر 'مادرم پروانه است و دوتا سیب شیرین' اثر خاتون حسنی اجرا می شود.
    اسکندرنژاد اضافه کرد: معرفی و جشن امضای کتاب 'خاما' اثر یوسف علیخانی، رونمایی از کتاب 'قصه های سرزمین الموت' اثر مشترک یوسف علیخانی و افشین نادری و معرفی و بررسی مجموعه شعر 'تو دانه اول اناری باران' اثر محمدحسین افشار از برنامه های حوزه ادبیات این نمایشگاه در روز چهارم برپایی آن به شمار می رود.
    این مسئول با بیان اینکه در پنجمین روز از این نمایشگاه برنامه های قزوین شناسی برگزار می شود،افزود: این برنامه ها شامل معرفی و بررسی کتاب های 'برگی از تاریخ مشروطه قزوین' اثر مهدی نورمحمدی، 'گویش قزوینی' اثر فریبا خواجه وند و'توسعه صنعت گردشگری قزوین' اثر زهرا انتظاری هستند.
    اسکندرنژاد گفت: در ششمین و آخرین روز از نمایشگاه کتاب قزوین نیز برنامه های حوزه معارف شامل معرفی و بررسی کتاب های 'پیشگامان فقه و عرفان' اثر سیدرضا علوی، 'تفسیر موضوعی قران' اثر حمیدرضا قاسمی و 'شعر ماندگار' اثر طهماسب طالبی برگزار می شود.
    دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب قزوین از روز گذشته(جمعه) در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا شده و تا 16 اسفند ادامه دارد.
    در این نمایشگاه 600 ناشر کشوری و 15 ناشر استانی آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
    آثار این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف عرضه می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت