ایران در نمایشگاه مواد غذایی و کشاورزی قطر شرکت می کند

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: ۴۰ غرفه در این نمایشگاه که از ۲۹ اسفند ۹۶ تا سوم فروردین ۹۷ در مزکر نمایشگاه های بین المللی دوحه قطر (QNCC) برگزار می شود برای عرضه محصول های صادراتی ایران پیش بینی شده است.

ایران در نمایشگاه مواد غذایی و کشاورزی قطر شرکت می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, عباس سالاری اظهارداشت: صادر کنندگان وعلاقه مندان برای معرفی کالاهای خود در این نمایشگاه باید به اتاق تعاون هرمزگان به عنوان مسئول پاویون ایران در این نمایشگاه مراجعه و یا فرم مربوطه فراخوان را تکمیل و به نشانی پست اینترنتی این اتاق ارسال کنند.
    مسئول برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و کشاورزی ایران درقطر
    ادامه داد: در روزهای آینده نشست های تخصصی با مسئولان هرمزگان برای بهره برداری مناسب از این ظرفیت برگزار می شود.
    سالاری اضافه کرد: نمایشگاه کشاورزی قطر در6 سال متوالی اجرای خود، توانسته محیط مناسبی برای سهام داران کشاورزی بین المللی در حوزه تبادل تخصص ها، شناخت تجارت ها و پیشرفت ها و به وجود آوردنده فرصت طلایی برای کسب و کارهای این بخش حیاتی از اقتصاد کشورها باشد.
    به گفته وی، هدف از برگزاری ششمین دوره از این نمایشگاه به نمایش گذاشتن نوآوری ها و تکنیک های نوین کشاورزی و نیز شناخت راه رسیدن به امنیت در حوزه مواد غذایی و توسعه پایدار این صنعت است.
    وی خاطر نشان کرد: این رویداد زمینه آشنایی و ارتباط متخصصان این صنعت با یکدیگر و آشنایی و معرفی نگرش های جدید در این بخش را با شرکت کنندگان می دهد.
    سالاری یادآور شد: نمایشگاه یاد شده با حضور وزیر جهاد کشاورزی کشورمان و وزیر کشاورزی کشور قطر گشایش خواهد یافت.
    رئیس اتاق تعاون هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: بازارچه مرزی بندر 'الرویس' کشور قطر که مدت ها غیر فعال بود با پیگیری های این اتاق و کمک سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور فعال شد.
    سالاری با بیان اینکه در حال حاضر کالا از ایران به این بازارچه صادر می شود، اضافه کرد: در ابتدای راه اندازی این بازارچه مرزی استقبال اندکی بود ولی به تدریج با ترافیک تقاضا برای گرفتن غرفه در این بازارچه روبه رو شدیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت