استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

نهایی شدن مبحث حقوقی ایجاد نمایشگاه بین المللی یاسوج

عصر نمایشگاه- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبحث حقوقی نمایشگاه بین المللی یاسوج نهایی شده است و در سال ۹۷ هدفگذاری و برنامه ریزی برای تحقق اهداف این حوزه انجام می شود.

نهایی شدن مبحث حقوقی ایجاد نمایشگاه بین المللی یاسوج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، علی محمد احمدی عصر دوشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، 180 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و تسهیلات مستقیم توسط بانک های استان پرداخت شده است.

    احمدی با بیان اینکه تزریق هدفمند و دارای خروجی تسهیلات مورد تاکید است، ابراز داشت: برخی از بانک ها در پرداخت تسهیلات عملکرد مطلوبی داشته اند و برخی از بانک ها نیز آنگونه که باید اهداف مورد نظر را اجرایی نکرده اند.

    احمدی تصریح کرد: امید است در آینده با بهبود ظرفیت کارآفرینان و سرمایه گذاران و عملکرد بهتر بانک ها، شاهد تخصیص و تزریق کامل اعتبارات و تسهیلات باشیم.

    احمدی با اشاره به اینکه توسعه اشتغال را به وسیله مشاغل کوچک می توان شتاب داد، ابراز داشت: پیگیری جدی ثبت تسهیلات و طرح ها در سامانه، پیگیری وضعیت طرح کارورزی، توجه به مبحث اشتغال فراگیر و ارائه تسهیلات به طرح های دارای خروجی ضروری است.

    استاندار با تاکید بر اینکه تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال فراگیر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بهره گیری کامل از این ظرفیت ها به جهش اقتصادی استان کمک می کند.

    احمدی از رایزنی با سرمایه گذاران برای ورود به استان خبر داد و عنوان کرد: افزایش سرمایه گذاری در استان و توسعه طرح ها و واحد های تولیدی مورد تاکید است.

    احمدی با اشاره به اینکه با محدودیت و مشکلات بانک ها آشنایی دارد، گفت: موضوع اشتغال در جامعه بسیار مهم است و دولت برنامه ریزی های مناسبی برای اشتغال زایی در سال 97 دارد و همکاری بیش از پیش بانک ها در این بخش ضروری است.

    احمدی از ابلاغ 50 درصد از 214 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به استان خبر داد و بیان کرد: جذب و بکارگیری این تسهیلات به اشتغال زایی مناسب در استان کمک می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت