استقبال از نمایشگاه سالانه شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان محک

عصر نمایشگاه- نمایشگاه دو روزه نقاشی‌های هنرجویان تارا بهبهانی با حضور ۱۴۰۰ نفر و با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان برای کمک به کودکان سرطانی، به کار خود پایان داد.

استقبال از نمایشگاه سالانه شاگردان تارا بهبهانی در حمایت از کودکان محک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنر آنلاین، "زندگی از چشمان من" عنوان نمایشگاهی انسان‌دوستانه بود که پنجشنبه و جمعه گذشته توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند و با فروشی بیش از 40 میلیون تومان، نتیجه تلاش نوع‌دوستانه 72 کودک و نوجوان هنرمند 5 تا 16 سال ایرانی را به نمایش بگذارد.

    "تارا بهبهانی" مربی نقاشی این کودکان که این رویداد را در 10 سال اخیر به‌طور پیاپی برگزار کرده است، درباره‌ی این نمایشگاه گفت: آنچه که انگیزه برگزاری نمایشگاه را در من بیدار نگه می‌دارد عکس العمل بجه ها و نقاشان کوچک این نمایشگاه در حمایت و کمک به همسن و سالان مبتلا به سرطان خود است. واکنش‌ها و تعاریفی از زندگی و عمل انسان دوستانه برای آن‌ها نهادینه می‌شود که در رشد و تعالی روح آن‌ها نتایج درخشانی خواهد گذاشت.

    وی همچنین درباره‌ی انتخاب عنوان " زندگی از چشمان من " برای این نمایشگاه گفت: تعریف لغت زندگی برای نقاشان این نمایشگاه در تابلوهایشان نشان داده شده است ، طرح‌ها و ایده‌های آن‌ها سرشاز از نقش و رنگ و زیباییست. در کنار این همه شور و نشاط، تغییر رنگ و بوی زندگی کودکان مبتلا به سرطان و سعی در کم کردن درد و رنج انها و همدلی و همیاری با آن‌ها از اهذاف این نمایشگاه بوده است. با این امید که همه بچه‌های دنیا تعریف و دیدگاه زیبایی از زنگی داشته باشند.

    در این رویداد هنری که با استقبال تحسین‌برانگیز حدود 1400 نفر بازدیدکننده علاقه‌مند روبه‌رو شد، تمام آثار ارائه‌شده به فروش رسید و هنرمندان کودک و نوجوان حاضر در آن توانستند گامی ارزشمند برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک بردارند.

    آنچه این نمایشگاه را متمایز می‌کند، برپایی مستمر آن در مدت 10 سال گذشته است که جایگاهی ویژه در فضای هنری جامعه به آن بخشیده است. این هنرمندان 5 تا 16 ساله طبق شیوه ابداعی تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر هنر، آموزش دیده‌اند و برپایی مدام آن از سال 1385 به این سو، نشان‌دهنده موفقیت این روش آموزش نقاشی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت