قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافیک خبر داد:

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت ترافیکی نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری از تشکیل کمیته ویژه به منظور رسیدگی به وضعیت ترافیکی سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران و به منظور ارایه بهترین خدمات به بازدید کنندگان خبر داد.

تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت ترافیکی نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، "شهریار افندی زاده" در جلسه کمیته ترافیکی برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که اردیبهشت ماه 97 برگزار میشود، گفت: کمیته ویژه حمل ونقل و ترافیک نمایشگاه کتاب تهران به منظور بررسی مشکلات احتمالی تشکیل و پس از تشریح موضوعات مرتبط با هرکارگروه، راهکارهای لازم برای برطرف شدن آن بررسی شد.

    قائم مقام معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه به منظور رسیدگی هرچه بهتر به وضعیت تردد بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران، تمهیدات ترافیکی اتخاذ خواهد شد تصریح کرد: نظر به اینکه محل برگزاری نمایشگاه کتاب هنوز بطور قطعی مشخص نیست با در نظر گرفتن مصلی تهران به عنوان گزینه ی فعلی، تمهیدات ترافیکی بررسی و اتخاذ خواهد شد.

    قائم مقام معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مدهای حمل ونقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس، تاکسی و دوچرخه به منظور بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دسترس شهروندان قرار دارد، تصریح کرد: بهبود وضعیت ترافیکی معابر، تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی، ساماندهی پارکینگ و شبکه حمل ونقل داخلی نمایشگاه کتاب تهران، در دستور کار است.

    افندی زاده در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تهران بزرگ وهمچنین پلیس راهور و پلیس راه مساعدت و همکاری لازم را در جهت برقراری نظم و انضباط ترافیکی و معابر اطراف آن خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تلاش می شود با تمهیدات اتخاذ شده، تردد شهروندان با کمترین مشکل مواجه شود.

    بنابراین گزارش جلسه کمیته هماهنگی ترافیکی سی و یکیمن نمایشگاه کتاب تهران با حضور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب و مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک برگزار و مقرر شد اطلاع رسانی در خصوص اقدامات کارگروه حمل ونقل نمایشگاه کتاب توسط روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک صورت گیرد و همچنین تیم کارشناسی " کمیته ترافیکی" به منظور بررسی مشکلات و اتخاذ تمهیدات لازم و پس از بررسی گزارشات واصله، بازدید میدانی به عمل آورند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت