آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای پوشش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیر امور رسانه‌ای و خبری نمایشگاه کتاب تهران گفت: رسانه‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند خبرنگاران خود را برای دریافت کارت خبرنگاری معرفی کنند.

آغاز ثبت‌نام خبرنگاران برای پوشش نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدمحمد طباطبایی حسینی مدیر امور رسانه‌ای و خبری نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: نظر به برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، از رسانه‌های علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درخواست می‌شود برای صدور کارت خبرنگاری و انجام هماهنگی‌های لازم برای پوشش اخبار نمایشگاه کتاب نسبت به معرفی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران فعال آن رسانه در حوزه کتاب تا پایان وقت اداری روز شنبه  چهارم اردیبهشت اقدام کنند.

    مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: مدیران رسانه‌های علاقه‌مند می‌توانند مشخصات همکاران خود شامل (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس پست الترونیک و سمت) را به همراه اسکن معرفی‌نامه، اسکن مدرک شناسایی(کارت ملی) و اسکن عکس پرسنلی از طریق پست الکترونیک resaneh.book29@gmail.com برای واحد ارتباط با رسانه‌ها در ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه ارسال کنند.

    طباطبایی در ادامه گفت: زمان در نظر گرفته شده برای ارسال مدارک تمدید نخواهد شد و فقط برای خبرنگاران، عکاسان و تصویربردارانی که تاریخ مذکور مدارک خود را ارسال کنند و هویت رسانه‌ای آنان مورد تایید ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه قرار بگیرد، کارت خبرنگاری صادر خواهد شد.

    وی افزود: مدیران برنامه‌ها و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز برای دریافت کارت و مجوز فعالیت در نمایشگاه می‌توانند اسامی همکاران خود را تا تاریخ مذکور به پست الکترونیک اعلام شده ارسال کنند. همچنین اهالی رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66415254 تماس بگیرند.

    بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در روزهای 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت