رییس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد؛

نمایشگاه «نوروزگاه ایران»، فرصت عرضه دستاوردهای استان‌های کشور

عصر نمایشگاه- رییس هیئت مدیره ومدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد نمایشگاه «نوروزگاه ایران» را فرصتی مغتنم برای عرضه دستاوردهای تمامی استان‌های کشور خواند.

نمایشگاه «نوروزگاه ایران»، فرصت عرضه دستاوردهای استان‌های کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شهرداری مشهدمقدس، علیرضا هوشنگ‌نژاد با بیان این مطلب، اظهار کرد: به واسطه وجود مضجع منور رضوی در مشهد مقدس، سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر نوروزی در آستانه سال جدید به این کلانشهر قدم می‌گذارند و این حضور خود فرصت مغتنمی است تا تمامی استان‌های کشور با شرکت در نمایشگاه «نوروزگاه ایران»، دستاوردهای خود را به آنان عرضه کنند.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد» زمینه را برای ارتباط موثر و مفید بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان فراهم می‌آورد، افزود: فرصت سرمایه‌گذاری که در آستانه نوروز در مشهد شکل می‌گیرد و طی آن میلیون‌ها گردشگر و زائر به رصد فعالیت‌ها می‌پردازند، قابل مقایسه با هیج شهر دیگری نیست و ضرورت دارد سرمایه‌گذاران با درک اهمیت این امر در غرفه داری نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشند.
    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه در نمایشگاه امسال 10 استان کشور حضور دارند گفت: استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اصفهان، گیلان، مازندران در اولین دور از برگزاری نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد» حضور فعال دارند و به معرفی دستاوردها و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی خود به زائران، مسافران و گردشگران می پردازند.
    هوشنگ‌نژاد با اشاره به فرصت 2 ماهه به منظور برنامه ریزی برای برپایی این نمایشگاه، بیان کرد: فرصت محدودی در اختیار داشتیم و در همین زمان اندک اقدام به برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد»در سال 97 نمودیم اما برای نوروز سال 98 فعالیت‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد تا مشارکت تمامی استان‌های کشور در نمایشگاه نوروزگاه رقم بخورد.
    وی با اشاره به استنقبال گرم گردشگران و شهروندان مشهدی از این نمایشگاه، گفت: علاوه بر ارائه دستاوردهای استان‌های یاد شده در این نمایشگاه، هر شب برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای با همکاری وزارت ارشاد اجرا می‌شود.
    رییس هیئت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد:براساس هماهنگی صورت گرفته و به منظور رفاه حال مردم، حمل و نقل گردشگران از مراکز جمعیتی سطح شهر به محل نمایشگاه بین المللی مشهد و بالعکس رایگان صورت می‌گیرد.
    گفتنی است، نمایشگاه «نوروزگاه ایران در مشهد » ویژه صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری، سوغات و هدایا از روز چهارم فروردین ماه در محل نمایشگاه‌‌ بین‌المللی مشهد گشایش یافته و تا روز یازدهم فروردین ماه همه روزه از ساعت 11 تا 22 نیز پذیرای حضور گرم زائران، مسافران نوروزی و شهروندان مشهدی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت