رییس هیئت مدیره ومدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهدخبرداد:

بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از نخستین نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد

عصر نمایشگاه- رییس هیئت مدیره ومدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:" نمایشگاه نوروزگاه ایران" در مشهد که به همت نمایشگاه بین المللی مشهد برگزارشده بود با استقبال بیش از ۶۰ هزارنفر از متخصصان وکارشناسان و زائران ومجاوران طی ۸ روز، نخستین دوره خود را به پایان رساند.

بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از نخستین نمایشگاه نوروزگاه ایران در مشهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، علیرضا هوشنگ نژادخاطرنشان کرد:در این نمایشگاه که نخستین دوره از نوروزگاه ایران در مشهد بود بیش از 350 غرفه و150 شرکت داخلی وخارجی وتولیدکنندگان صنایع دستی از اقصی نقاط کشور واستان های همجوار وبرخی از روستاها نیز شرکت کرده بودند.

    وی با اینکه بیش از 7 هزار متر مربع از فضاهای موجود نمایشگاه بین المللی مشهد به این نمایشگاه اختصاص یافته بود،افزود:دربین استان های مختلف،خراسان جنوبی با تمام قوا در این نمایشگاه حضور یافت به گونه ای که  سالن عطار نمایشگاه تماما در اختیار این استان وهنرمندان آن قرار گرفته بود که جادارد از حمایت های همه جانبه دکترمروج الشریعه،استاندار و حضور وهمراهی دکتر اخلاقی پور،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری خراسان جنوبی قدردانی نماییم.

    هوشنگ نژاد همچنین از حمایت وپشتیبانی های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،استاندار خراسان رضوی ،رییس واعضای شورای اسلامی شهر وشهردار مشهد،مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری،مدیرکل ارشاد خراسان رضوی ،ارشاد اسلامی مشهد وبرخی از نهادها وسازمان های دولتی وخصوصی دربرپایی هرچه بهتر این نمایشگاه  سپاسگزاری کرد و اظهارداشت:در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است ، تمام تلاش ما در نوروزگاه ایران در مشهد این بود که در راستای حمایت از تولیدات ایرانی، شبکه های توزیع،تولیدکنندگان ومصرف کنندگان صنایع دستی وسوغات را با هم آشنا نموده وپل ارتباطی بین این  سه حوزه باشیم که به نظر تلاش موثری بوده  واتفاقات خوبی در این خصوص رخ داده ویا در حال انجام است.

    رییس هیئت مدیره ومدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد همچنین با بیان اینکه در کنار این نمایشگاه سالنی نیز به خودروهای کلاسیک وموتورهای اسپرت وورزشی اختصاص یافته بود،گفت:به همت هیئت موتورسواری واتومبیل رانی خراسان رضوی ، 75 دستگاه خودرو کلاسیک وبیش از 30 دستگاه موتور اسپرت ،ورزشی  وکلاسیک نیز در سالنی مجزا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بودکه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

    وی همچنین با اشاره به اختصاص تعدادی خودرو ون برای جابجایی رایگان علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه از مناطق مختلف شهر وفعال بود‌ن اسب وکالسکه سنتی پیش بینی شده توسط مجموعه گردشگری چالیدره در محوطه نمایشگاه،بیان کرد:درراستای تسهیل در توقف مراجعه کنندگان به نمایشگاه ،ظرفیت پارکینگ نمایشگاه بین المللی از 4 هکتار به 8 هکتار افزایش یافت تا بازدیدکنندگان مشکلی در خصوص پارکینگ که یکی از دغدغه های گذشته این مجموعه بود،نداشته باشند.

    وی افزود:با هدف رفع دغدغه بازدیدکنندگان ،طی یک برنامه یک ماهه ،طرح توسعه وبازسازی نمازخانه نمایشگاه بین المللی انجام و طی آن وسعت نمازخانه به بیش از دوونیم برابر افزایش یافت.

    هوشنگ نژاد تلاش برای افزایش ماندگاری زائر را یکی مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد:یکی از نقاط قوت این نمایشگاه حضور فعال بانوان هنرمند و همچنین غرفه های متعددی برای معرفی سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی استان های مختلف بود که قطعا در توسعه ورشد اقتصاد کشور نقش مهمی خواهند داشت.
    وی در پایان ضمن تشکر از رسانه ملی و دیگر رسانه ها به واسطه  پوشش مناسب این رویداد مهم ،از تمامی غرفه داران وبه ویژه همکاران خود در نمایشگاه بین المللی که در برپایی موفق نخستین نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد "نقش بسزایی داشتند قدردانی کردو ابراز امیدواری نمود تا دوره بعد این نمایشگاه با حضور فعال هنرمندانی از تمامی استان های کشور در مشهد برگزار شود.

    گفتنی است نخستین نمایشگاه "نوروزگاه ایران در مشهد"به همت نمایشگاه بین المللی مشهدوپس از دوماه برنامه ریزی وتلاش،از چهارم فروردین آغاز ودر شامگاه یازدهم فروردین جاری با حضور دکتر ابتکار ،معاون رییس جمهور در امور بانوان وخانواده وجمعی از مدیران وهنرمندان  به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت