دبیر نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران خبر داد:

۱۷ کشور دنیا در اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران

عصر نمایشگاه- دبیر اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران گفت: استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از سوی دبیرخانه برگزاری نمایشگاه به شکل ویژه حمایت خواهند شد.

۱۷ کشور دنیا در اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از راه دانا, سعید سمیعی دبیر نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین المللی استارتاپ‌ها ، اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌هایی از بیش از 17 کشور دنیا برای شرکت در نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تهران حضور پیدا خواهند کرد.

    وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه بین المللی ایران جابکس پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور کارجویان و کارفرمایان برگزار خواهد شد، که هر بخش اهدافی را به شکل جداگانه دنبال می کند.

    سمیعی در خصوص اهداف بخش کارجویان نمایشگاه بین‌المللی ایران جابکس، تصریح کرد: فرصت مصاحبه‌های رو در رو، آشنایی با سازمان‌های مختف، امکان ثبت رزومه و مقایسه فضای کسب و کارهای مختلف موجود برای استخدام از جمله اهداف مختص این بخش می باشد.

    وی همچنین به اهداف بخش کارفرمایان در نمایشگاه مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه فرصت‌های شغلی نظیر سمت‌های سازمانی و همچنین تثبیت برند کارفرمایی در حوزه نیروهای انسانی دو هدف اصلی بخش کارفرمایان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران می باشد.

    دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران درپایان باتوجه به اهمیت بخش بندی و ایجاد نظم در این نمایشگاه، متذکر شد: در این نمایشگاه، بخشی مجزا به منظور حمایت ویژه به استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین بخشی مجزا به رسانه‌ها جهت همکاری موثر با دبیرخانه برگزاری نمایشگاه به جهت نشر اخبار نمایشگاه بین‌المللی ایران جابکس اختصاص داده شده است و تمامی مشاغل بخش بندی شده‌اند تا دسترسی به غرفه‌های مختلف با سهولت صورت بگیرد.

    وی تصریح کرد: که در این نمایشگاه برای حمایت از استارت آپ ها مقرر گردیده است که با ارائه حداکثر تخفیفات و حمایتها ، فضای متفاوت و حرفه ای برای حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فراهم گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت