مدیر عامل خانه کتاب عنوان کرد:

اختصاص یک میلیون تومان کتاب اهدائی به مدارس

عصر نمایشگاه- مدارس می توانند پس از ثبت مشخصات مدرسه، دانش آموزان را به صورت گروهی (مدرسه ای) ثبت نام کنند.

اختصاص یک میلیون تومان کتاب اهدائی به مدارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب، به شرایط دریافت بن کتاب دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از تاریخ 30 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت   bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه همه دانش آموزان هفت تا هیجده سال (متولدین 1/7/76 تا 1/7/88) استان های تهران، قم و البرز می توانند برای بن دانش آموزی ثبت نام کنند، گفت: دانش آموزان نیز می توانند به صورت انفرادی یا به صورت گروهی  از سوی مدرسه ثبت نام کنند.

    مدیر عامل خانه کتاب بیان کرد: در ثبت نام مدرسه ای، ایمیل مورد استفاده باید حتما معتبر بوده و درست وارد سامانه شود چرا که قابل ویرایش و تغییر نیست و برای ورود به پنل کاربری یا بازیابی رمز عبور و دسترسی به سایر اطلاعات، نشانی ایمیل ضروری است. پیامدهای وارد کردن ایمیل اشتباه به عهده ثبت نام کننده (مدیر مدرسه) است.

    جلیسه ادامه داد: کسانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند از قسمت فراموشی رمز عبور آن را بازیابی کنند تا رمز عبور جدید به ایمیل آنها ارسال شود.

    وی با تاکید بر اینکه اعتبار بن دانش آموزی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه (15 تا 25 اردیبهشت 1395) است، گفت: بن های دانش آموزی در تمام سالن های نمایشگاه کتاب از طریق دستگاههای کارت خوان  قابل استفاده است.

    جلیسه با بیان اینکه هر دانش آموز مجاز به دریافت یک بن کارت یارانه‌ای کتاب است، عنوان کرد: ثبت شماره تلفن همراه ولی دانش آموز به منظور اطلاع رسانی های بعدی، ضروری است.

    وی در پایان گفت: مسئولیت درستی اطلاعات، به ویژه کد ملی، شماره تلفن همراه و کد مدرسه بر عهده ثبت نام کننده است و در صورت نادرستی اطلاعات و یا مغایرت با شرایط و ضوابط اعلام شده، بن کارت صادر نخواهد شد.

    مدارسی که برای نمایشگاه کتاب تهران به صورت گروهی (مدرسه ای)ثبت نام کنند و ایاب و ذهاب و انتقال دانش آموزان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به صورت گروهی مدیریت کنند، می توانند تا 10,000,000 ریال کتاب اهدایی برای تجهیز کتابخانه مدرسه دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت