مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد:

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور از ۲۸ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه قزوین برگزار می شود.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل این شرکت اظهارداشت: دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور از تاریخ 28 لغایت 30 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

    وی افزود : با توجه به نامگذاری سال 97 با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تولید و حمایت از کالاهای ایرانی، ایجاد فضای مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین، تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

    طاهرخانی بیان کرد:اقتصاد دانش بنیان  بر پایه تولید و کاربرد دانش و اطلاعات شکل گرفته و سطح بالایی از سرمایه گذاری در آن به ابداع و نوآوری اختصاص می یابد و فناوری های کسب شده با شدت بالایی مصرف  می شوند .

    این مسئول یادآور شد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع برپا خواهد شد و محصولات تولیدی و ایده های خلاقانه در مدت سه روز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    طاهرخانی اظهار داشت: برگزاری کارگاههای فن بازار و رویداد استارت آپ ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهش در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

    وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی بمنظور معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان است و با تداوم این برنامه ها می توان مردم را با ایده ها و دستاوردهای بومی جوانان کشور بیشتر آشنا کرد.

    این مسئول در پایان یادآور شد: دومین نمایشگاه تخصصی تولیدات دانش بنیان و نوآور در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت