چند خبر کوتاه تجسمی :

نمایشگاه خط نگاره در گالری کاما برپا می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه خط نگاره های آرش کریمی با عنوان «روزی شبیه فردا» در گالری کاما برپا می شود.

نمایشگاه خط نگاره در گالری کاما برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در نمایشگاه «روزی شبیه فردا» 15 اثر نقاشی خط از مجموعه آخر کریمی از 24 فروردین ماه تا 3 اردیبهشت ماه در گالری کاما به نمایش گذاشته می شود.
    کریمی متولد ١٣5٣ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر از سال ١٣6٧ فعالیت هنری اش را آغاز کرد و از انجمن خوشنویسان ایران با مدرک ممتاز فارغ التحصیل شد.
    او در کلاسهای اساتید امیراحمد فلسفی، علی شیرازی و آموزش‌های استاد غلامحسین امیرخانی شرکت کرده است و مدرس انجمن خوشنویسان و بازرس و ناظر امتحانات انجمن خوشنویسان ایران است.
    کریمی تاکنون در بیش از ٣5 نمایشگاه گروهی انجمن خوشنویسان حضور داشته و هنرمند برگزیده در مسابقات کشوری از سال ٧٨ تا ٨5 بوده است.
    پیش از این، چند نمایشگاه انفرادی از آثار این هنرمند در موزه رضا عباسی و گالری ویونا برپا شده است.
    علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 11 تا 20 به خیابان پاسداران، گلستان ١۰، پلاک 44، ساختمان فرین، واحد ٢ گالری کاما مراجعه کنند.

    **فیلم اشباح میر لوحی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران
    فیلم «اشباح» به کارگردانی رضا میر لوحی همراه با جلسه نقد و بررسی، 22 فروردین ماه با همکاری دانشگاه صدا و سیما در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
    این فیلم محصول سال 1360به مدت 88 دقیقه است و داستان دو مامور ساواک با نام های مستعار دکتر و گروهبان را روایت می کند که پس از انقلاب برای خروج از کشور با گذرنامه جعلی به کلبه ای در جنگل می گریزند.
    علاقه مندان برای استفاده از این برنامه می توانند به صورت رایگان و آزاد به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

    ** برگزاری نمایشگاه عکس «نشان زندگی» در حوزه هنری
    هم ‌زمان با آغاز هفته هنر انقلاب در حوزه هنری نمایشگاه عکس، نشان زندگی با موضوع دو برش از کار و زندگی شامل مجموعه آثاری از مهدیه کرمانی و سارا رجایی برپا شد.
    این نمایشگاه برش‌ هایی از زندگی دو بانوی موفق ایرانی است که سال‌ های زیادی را در حوزه پزشکی فعالیت داشته و دارند و وجودشان را وقف خدمت به مردم کرده اند.
    طاهره لباف و لعبت گرانپایه، دو پزشک انقلابی هستند که در پروژه‌های عکاسی هنرجویان عکاسی حوزه هنری مورد توجه قرار گرفته و در 9ماه متوالی از زندگی آن‌ها عکس گرفته شده است.
    هفته هنر انقلاب با برگزاری نمایشگاه‌های عکس و تجسمی، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، اکران فیلم و اجرای تئاتر از 20 تا 26 فروردین‌ماه در حوزه هنری برپا است.
    هفته‌ جشن هنر انقلاب با هدف معرفی چهره‌‌های هنر انقلاب و مرور برخی از آثار فرهنگی و هنری مربوط به این مفهوم در یک سال اخیر، هم‌زمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی برگزار می ‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت