مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب خبر داد:

تکمیل فاز ۲ "شهر آفتاب" در سال ۹۷

افزایش ۲.۵ برابری برگزاری نمایشگاه ها در نیمه دوم سال ۹۶

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب مهم‌ترین اولویت نمایشگاه شهر آفتاب در سالجاری را جذب سرمایه‌گذاری و ساخت سالن‌های نمایشگاهی عنوان کرد.

تکمیل فاز ۲ "شهر آفتاب" در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فصل اقتصاد، محمد رئوف قادری ، در تشریح برنامه‌های نمایشگاه شهر آفتاب در سال 1397، اظهار کرد: جذب فاینانس و سرمایه‌های داخلی و خارجی مهم‌ترین بخش از برنامه‌های این مجموعه نمایشگاهی در سال جدید است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه خوشبختانه با 12 گروه داخلی و خارجی درباره جذب سرمایه مذاکراتی کردیم، افزود: اواخر سال گذشته این مذاکرات انجام شد و برنامه‌هایمان را به آنان معرفی کردیم. این گروه ها نیز از اینکه در شهر آفتاب سرمایه‌گذاری کنند، استقبال کردند.
    وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران معتقدند که شهر آفتاب می‌تواند آینده نمایشگاهی تهران و حتی کشور باشد، تصریح کرد: این در حالی است که همزمان این 12 گروه آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در نمایشگاه شهر آفتاب به صورت کتبی اعلام کردند و گروه‌های کارشناسی ما نیز در حال بررسی‌های لازم برای انتخاب بهترین گزینه از میان سرمایه‌گذاران هستند.
    قرار نبود شهر آفتاب سه فاز باشد
    این مقام مسئول با بیان اینکه، در سال 97 و 98 می‌توانیم حداقل فاز دو شهر آفتاب را تکمیل کنیم تا فاز سه که آخرین فاز شهر آفتاب است به پیشرفت قابل قبولی برسد، گفت: برنامه شهر آفتاب براساس سه فاز تعریف نشده بود، بلکه به عنوان یک پروژه واحد و یک فاز تعریف شده بود.
    وی افزود: اما بعد از گذشت مدتی مدیران قبلی شهرداری به این نتیجه رسیدند که امکان تکمیل به صورت یک فاز وجود ندارد و آن را به سه فاز تبدیل کردند.
    قادری با توضیح اینکه فاز یک شهر آفتاب حدودا 20 درصد از کل پروژه را شامل می‌شود، اظهار کرد: ساخت و تکمیل فاز دو و سه باید در سالجاری انجام شود. تقریبا بخشی از زیرساخت‌های فاز دو صورت پذیرفته اما هنوز تکمیل نشده است. اما امیدواریم فاز دو که 12 سالن همایش‌های بین‌المللی را در خود جای می دهد، در سال 1397 محقق شود.
    وی درباره میزان استقبال متصدیان نمایشگاهی از شهر آفتاب، گفت: طبق برنامه ریزی ها هر سال برای سال آینده مذاکرات و قراردادها با مجریان نمایشگاهی بسته می شود. امسال هم نزدیک به 96 مجری و متقاضی برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب داریم که تعدادی از آن ها، نمایشگاه‌های بزرگ و در سطح بین‌المللی و تعدادی دیگر هم تخصصی و فوق تخصصی است.
    رشد 250 درصدی برگزاری نمایشگاه
    قادری با اعلام اینکه، در نیمه دوم سال 96 در مقایسه با نیمه اول 96، در زمینه برگزاری نمایشگاه با افزایش 2.5 برابری مواجه بودیم، افزود: به عبارت دیگر 250 درصد رشد داشته‌ایم، به همان نسبت هم درآمدهایمان افزایش پیدا کرد. البته پیش‌بینی‌مان این است که برای امسال هم افزایش بیش از دو برابری داشته باشیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت