فاینکس ۲۰۱۸ (۲)

شاپور محمدی در آیین افتتاحیه فاینکس ۲۰۱۸ خبر داد:هدف نمایشگاه فرهنگ‌سازی و ارتقا سواد سرمایه‌گذاری است

عصر نمایشگاه- شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مطرح کرد: مهم‌ترین هدف فاینکس ۲۰۱۸، فرهنگ‌سازی و ارتقا سواد سرمایه‌گذاری است.

شاپور محمدی در آیین افتتاحیه فاینکس ۲۰۱۸ خبر داد:هدف نمایشگاه فرهنگ‌سازی و ارتقا سواد سرمایه‌گذاری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نخستین سخنران ضمن خیر مقدم به مسئولان، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه برای حضود پررنگ در فاینکس 2018 گفت: یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با هدف برقراری ارتباط فعالان بازار سرمایه، نهادهای مالی، اشخاص علاقه‌مند به حضور در بورس و شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه است.
    وی افزود: مهم‌ترین هدف فاینکس 2018، فرهنگ‌سازی و ارتقا سواد سرمایه‌گذاری است. از سوی دیگر نمایشگاه فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌ها و نهادهای مالی است که از این طریق می‌توانند مخاطب و مشتری خود را جذب کنند.
    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به حضور پررنگ بانک و بیمه در فاینکس 2018 ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه علاوه بر حضور 390 شرکت، شاهد برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی برای ارتقا سواد سرمایه‌گذاری و توسعه بازار سرمایه هستیم.
    محمدی در ادامه به عملکرد بورس در سال گذشته اشاده و بیان کرد: سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی از جمله رشد 25 درصدی بازده    بورس و فرابورس، کاهش تعداد نمادهای متوقف و اصلاحات ساختاری بازار سرمایه هستیم.
    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان با تشریح برنامه سال 97 سازمان بورس گفت: در نظر داریم در سال جاری بحث حجم مبنا و حد نوسان مورد بازنگری قرار گیرد و دامنه نوسان پویا جایگزین حد نوسان شود. همچنین امیدواریم با توجه به شعار سال و حمایت از تولید داخلی با کاهش انتشار اوراق و ... سودآوری شرکت‌های داخلی را افزایش دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت