رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

جشنواره عکس حوزه منحصر به حوزویان نیست

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شرکت در جشنواره عکس حوزه منحصر به حوزویان نیست، گفت: گزیده‌ آثار جشنواره عکس حوزه در قالب نمایشگاه‌هایی در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره عکس حوزه منحصر به حوزویان نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، محمد حسنی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اهمیت عرصه عکس و برگزاری جشنواره عکس حوزه اظهار کرد: این عرصه بسیار مهم است، شرکت‌کنندگان جشنواره‌ها منحصر به حوزویان نیستند و آثار در زمینه تبلیغ دینی، حوزه‌های علمیه، سوژه‌های مربوط به طلاب و روحانیت در این جشنواره شرکت می‌کنند.

    وی خاطرنشان کرد: اینگونه فعالیت‌ها، تجلی خلاقیت و رسیدن به ویترین جدید در برنامه‌ها و فعالیت‌هاست و باید این فعالیت‌ها را به سمت مردم ببریم.

    رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما تبلیغ دین است،‌ گفت: اگر سخنی در قالب هنری ارائه می‌شود و اثر دینی، تاثیر روشنگرانه دینی و بینشی دارد، باید در معرض دید مردم قرار گیرد تا از آن استفاده شود.

    وی خاطرنشان کرد: این جشنواره خروجی‌ها و آثار برگزیده دارد و گزیده‌ای از آثار در نمایشگاه‌هایی در مکان‌های فرهنگی، عمومی، مذهبی و هنری در سراسر کشور در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

    حسنی ادامه داد: برخی از این عکس‌ها می‌تواند در قالب پوسترهای بزرگ ارائه و در ایستگاه‌های مترو استفاده شود و این اقدام به معنای این است که جشنواره به پایان نمی‌رسد.

    وی با بیان اینکه در قالب نقاشی، فیلم،‌ تئاتر و رمان باید طوری خلق اثر شود که بتواند ارتباط برقرار کند، گفت: عکاسی باید کاربردی باشد، باید حرف‌های مردم را فهمید، ماموریت در این زمینه تاثیرگذاری است، زیرا ممکن است این عکس روزی به عنوان طرح جلد یا پوستر استفاده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت