استقبال بی نظیر مردم از دهمین نمایشگاه گل و گیاه بیرجند

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهرداری بیرجند گفت: از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به ترویج فرهنگ استفاده از گل و گیاه طبیعی، حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه و ایجاد گردش اقتصادی و ارتباط فنی با تولیدکنندگان گل و گیاه در سایر استان ها و اشتراک تجارب اشاره کرد.

استقبال بی نظیر مردم از دهمین نمایشگاه گل و گیاه بیرجند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از راه دانا, سید مجتبی انصاری مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهرداری بیرجند؛ اظهارکرد: هم اکنون دهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین المللی بیرجند در حال برگزاری است.

    وی افزود: این نمایشگاه از 24 فروردین ماه آغاز شده و امروز 28 فروردین هم روز پایانی برگزاری خواهد بود.

    مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقه مندان است گفت: در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان و فروشندگان بیرجند و داخل استان، فروشندگانی از سایر نقاط کشور از جمله خراسان رضوی و استان های شمالی حضور پیدا کرده اند.

    انصاری بیان کرد: از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به ترویج فرهنگ استفاده از گل و گیاه طبیعی، حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان گل و گیاه و ایجاد گردش اقتصادی و ارتباط فنی با تولیدکنندگان گل و گیاه در سایر استان ها و اشتراک تجارب اشاره کرد.

    وی ادامه داد: خوشبختانه مردم از برپایی این نمایشگاه و خرید گل و گیاه طبیعی استقبال بی نظیری داشته اند و خوشبختانه مردم به سمت فرهنگ استفاده از گل طبیعی حرکت کرده اند.

    مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهرداری بیرجند افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند هم در این نمایشگاه، غرفه ای را با هدف فرهنگ سازی و آموزش نحوه نگه داری از گل وگیاه طبیعی و آپارتمانی راه اندازی کرده است.

    انصاری بیان کرد: گل و گیاه طبیعی به صورت مشترک در همه استان ها وجود دارد، اما گل های درختی عناب و زرشک، برخی گیاهان دارویی و همچنین معطرترین گل نرگس مربوط و خاص خراسان جنوبی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت