فرماندار تهران:

۳۵۰۰ ناشر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

عصر نمایشگاه- فرماندار تهران از شرکت۳۵۰۰ ناشر درسی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی تهران خبر داد و گفت:۵۰۰ نفر از آنها ناشران خارجی هستند.

۳۵۰۰ ناشر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، عیسی فرهادی، فرماندار تهران در نشست هماهنگی برنامه‌های برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: برگزاری این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی محسوب می‌شود که 3500 ناشر در آن شرکت کردند که 500 نفر آنها ناشران خارجی می باشند.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه پنج روز از 10 روز نمایشگاه تعطیل است، اظهار کرد: این امر کمک بزرگی به کاهش ترافیک خواهد کرد.

    فرماندار تهران اظهار کرد: علیرغم اینکه کارهای برپایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب بسیار سنگین است ولی ظرفیت مصلی تهران یک ظرفیت بزرگی است. این مصلی دارای دو ایستگاه مترو، پارکینگ و 4 درب می باشد که زمینه خوبی را برای تردد بازدیدکنندگان فراهم کرده است ضمن اینکه  بازدیدهای میدانی و هماهنگی های بین دستگاهی تا روز برگزاری نمایشگاه انجام می شود.

    فرهادی  اظهار کرد:روزانه ٥ تا ٦ هزار کامیون کتاب به نمایشگاه ارسال می شود وپیش بینی می شود ٤ میلیون بازدید کننده در سی و یکمین نمایشگاه کتاب  حضور یابند.

    وی تصریح کرد: علیرغم اینکه تجهیزات و امکانات نیروی زمینی برای برپایی نمایشگاه بین المللی تهران صددرصد افزایش یافته است ولی ممکن است بعضی از تجمعات در مصلی صورت گیرد که نیروی انتظامی باید حضور به موقع داشته باشد.

    فرماندار با بیان اینکه تلاش می شود از بحث ها و اقدامات تفرقه انگیز در نمایشگاه هم جلوگیری شود، افزود: رعایت شئونات اسلامی در مصلی بسیار مهم و ضروری است، وزارت ارشاد اسلامی اقدامات لازم را باید اتخاذ کند.

    فرهادی اظهار کرد: مقرر شده است 600 دوربین با هدف اقدامات نظارتی و انتظامی توسط اتحادیه های ناشران در مصلی نصب شود که این کار نیز با نظارت نیروی انتظامی انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه دستگاه مربوطه باید لیست میهمانان خارجی را به فرمانداری تهران و نیروی انتظامی ارایه دهد، افزود: قطعا سران قوا نیز از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

    فرماندار تهران با بیان اینکه آتش نشانی و بیمه نیز جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب اقدامات لازم را پیش بینی کرده اند، تصریح کرد: نمایشگاه باید تحت پوشش بیمه عام قرار گیرد ،چون احتمال سوختگی سریع کاغذ و کتاب در نمایشگاه وجود دارد که این امر نیز باید تحت نظارت قرار باشد.

    وی ابراز امیدواری کرد کلیه اقدامات اتخاذشده توسط دستگاه های مربوطه به خوبی اجرایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت