نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه؛ ۱۶ تا ۱۹ خرداد ۹۵

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه، ششم تا نهم ژوئن ۲۰۱۶ (مصادف با شانزدهم تا نوزدهم خرداد ماه ۱۳۹۵) برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه؛ ۱۶ تا ۱۹ خرداد ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، این رویداد تخصصی را METAL EXPO در اکسپو سنتر مسکو برگزار می‌کند و طی آن دست‌اندرکاران صنعت فولاد بستری برای بحث در مورد بازار، تولید و مسائل توسعه‌ای می‌یابند. در مقابل، بازدیدکنندگان نیز با تولیدکنندگان سازه‌های فولادی از روسیه و سایر کشورها آشنا شوند.

    در نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه 570 شرکت‌کننده از 37 کشور دنیا شرکت می‌کنند و مساحت آن 27 هزار مترمربع است.

    گروه‌های مشارکت کننده در نمایشگاه عبارتند از سازه‌های فولادی و آلومینیومی، محصولات فلزی برای ساخت و سازهای ساختمانی و محصولات نورد و پروفیل برای سازه‌های فولادی، لوله‌های گرد و مقاطع توخالی.

    همچنین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد و روش‌های جوشکاری، ریخته‌گری، ضد زنگ، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری و ساخت کوره‌های صنعتی در این رویداد حضور دارند.

    شرکت‌های تولیدکننده اتصال دهنده‌های مهندسی، تجهیزات برای تولید سازه‌های فلزی، سازه‌های فلزی، مهندسی، تولید و راه‌اندازی، حفاظت سازه‌های فولادی در برابر خوردگی و حفاظت سازه‌های فلزی از حرارت شدید دیگر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه هستند.

    در خلال این نمایشگاه، چندین برنامه جانبی نیز برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به کنفرانس بین‌المللی آلومینیوم، سمینار «از استانداردهای فنی تا ارزیابی‌های کارشناسی» برای طراحان و کارگاه‌های آموزشی طراحی سازه‌های فلزی و استفاده از نرم‌افزارهای طراحی اشاره کرد.

    نمایشگاه صنایع پایین دستی فولاد روسیه، فرصتی را برای دیدار با مقامات دولتی این کشور فراهم می‌کند؛ بر همین اساس جلسه شورای هماهنگی صنعت فولاد توسط وزارت صنعت و تجارت فدراسیون روسیه در ششم ژوئن برگزار می‌شود.

    همزمان با جلسه مورد اشاره، مسائل کلیدی توسعه سازه‌های فلزی در کنفرانس ملی ساخت و ساز فولاد مورد بحث قرار می‌گیرد.

    در حاشیه این رویداد مسابقه «بهترین راهکارهای استفاده از فولاد و آلومینیوم در ساخت و ساز» نیز برگزار و به برندگان آن مدال‌ها طلا و نقره متال اکسپو اهدا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت