AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران

عصر نمایشگاه- AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران، هم اکنون در بازار ایران نهادینه شده و به عنوان برترین نمایشگاه صنعتی بین‌المللی در حوزه فلزکاری شناخته می‌شود.

AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, AMB Iran عرصه ارائه جدیدترین دست آوردهای حوزه ماشین ابزار، ابزار دقیق، اتوماسیون و سایر فناوری‌های مرتبط با ماشین کاری فلز است. این نمایشگاه فرصتی جهت راه اندازی کسب و کار جدید و نیز تبادل دانش با صنعتگران بین‌المللی فراهم می‌کند. AMB Iran زیرشاخه نمایشگاه AMB -نمایشگاه بین المللی فلزکاری آلمان- است که یکی از پنج نمایشگاه برتر دنیا در حوزه فناوری برش فلز محسوب می‌شود.

    شرکت مسه اشتوتگارت – شرکت  مطرح برگزارکننده نمایشگاهی- و اتحادیه سازندگان ماشین‌های تولید ابزار آلمان (VDW) به طور مشترک برگزار کنندگان  AMB Iran در تهران هستند. هدف برگزارکنندگان آلمانی از برگزاری این رویداد ایجاد عرصه بین المللی جهت ارائه فناوری‌های ساخت و تولید در بازار ایران و کشورهای همسایه است. آقای اولریخ کرومر فن بائرل، رئیس هیئت مدیره شرکت مسه اشتوتگارت گفت: «تعداد زیادی از شرکت کنندگان ایرانی هم اکنون غرفه‌های خود را در نمایشگاه رزرو کرده‌اند. همچنین حضور و جایگاه ما به عنوان مهم ترین نمایشگاه در حوزه فلزکاری از سوی بازار صنعت ایران با استقبال خوبی مواجه شده است.»

    نمایشگاه AMB Iran در ماه می سال  2017 توسط وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، آقای محمدرضا نعمت‌زاده افتتاح شد که این امر حاکی از اهمیت بسیار زیاد این رویداد در اقتصاد ایران است. تداوم حمایت‌های مستمر مسئولین رده بالای دولتی از این رویداد تخصصی همچنان ادامه دارد و AMB Iran 2018 با حضور مهندس محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.

    استقبال مداوم بین‌المللی

    رویکرد مثبت و استقبال بین‌المللی از سومین دوره AMB Iran ( که در تاریخ 26 الی 29 ژوئن 2018 مصادف با 5 الی 8 تیرماه 97 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد) همچنان ادامه داشته و شمار زیادی از شرکت کنندگان در نمایشگاه نسبت به پتانسیل‌های بازار ایران متقاعد شده اند.

    شرکت‌های پیشرو صنعتی همچون Boehlerit GmbH, Gühring KG, Kapp GmbH & Co. KG, Klingelnberg GmbH, Paul Horn GmbH, Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH, Erwin Junker Maschinenfabrik GmbH, Mapal Präzisionswerkzeuge, Ziersch  GmbH وSamputensili  Cutting Tools S.r.l.  برای سومین سال متوالی در AMB Iran شرکت می‌کنند.

    در AMB Iran ماشین آلات جدید و بسیار پیشرفته فنی ارائه می‌شود که تا کنون در ایران به نمایش گذاشته نشده‌اند. شرکت های Erwin Junker و Ziersch ماشین آلات سنگ زنی ارائه می‌کنند. کمپانی Schwäbische Werkzeugmaschinen GmbH ماشین‌های فرز سنتر پنج-محور- که تاکنون در ایران معرفی نشده- را به نمایش خواهد گذاشت.

    Sandvik Coromat، شرکت پیشرو در حوزه ابزار و Tool Solutions، برای اولین بار در AMB Iran شرکت خواهد کرد. Sandvik Coromat سالهاست که در ایران فعالیت می‌کند و شرکت سخت ابزار پارس- Sakht Abzar Pars (SAP) –شریک تجاری آن در ایران است.

    مدیر فروش شرکت Sandvik Coromat در خاورمیانه، آقای Valerio Rolando Vertua  می‌گوید: «دلیل حضور ما در AMB Iran تقویت ارتباط با مشتریان و نیز ایجاد فرصت های تجاریِ برند ما در آینده است. در وهله نخست ماشین ابزارهایی در حوزه صنایع اتوماسیون و انرژی نمایش داده می شود. ابزارهای جانبی دیجیتال مانند نرم افزار با قابلیت محاسبه میزان بهره وری و برنامه آموزشی آنلاین نیز ارائه خواهد شد.»

    کمپانی‌هایی از کشورهای چین و ترکیه نیز در AMB Iran پاویون خواهند داشت. هیات‌های نمایندگان دولتی از ایتالیا تحت مدیریت کلی اتحادیه سازندگان ماشین ابزار ایتالیا (UCIMU)،  فرانسه و تایوان نیز تا بدین لحظه حضور خود در AMB Iran را تایید کرده‌اند.

    AMB Iran 2017 فراتر از انتظارات عمل کرد

    AMB Iran 2017 فراتر از سطح انتظارات عمل کرد: حضور بیش از 5736  بازدید کننده تخصصی از 202 غرفه از 17 کشور (از جمله آنها ایران، آلمان، ایتالیا، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، چین)؛ 86 درصد از بازدیدکنندگان از بخش صنعت، و عمدتاً بخش اتوماسیون (23%)، تامین کنندگان قطعات (14%)، مهندسی مکانیک (11%)، و ساخت ابزار و قالب سازی (11%). حدود 30%  از بازدیدکنندگان نمایشگاه از شهرهای نسبتا دور با فاصله 300 کیلومتری و از مراکز صنعتی همچون اصفهان و تبریز جهت بازدید به نمایشگاه مراجعه کردند و این حاکی از استقبال گسترده کشوری از  AMB Iran بوده است.

    بازدیدکنندگان به طور متوسط 4.1 ساعت در نمایشگاه حضور داشته و 96 درصد آنها قصد خرید دستگاه و ماشین آلات داشتند. 95 درصد از بازدیدکنندگان تمایل داشتند مجدداً از AMB Iran بازدید کنند و 94 درصد نیز مطمئن بودند که این نمایشگاه بتدریج جایگاه و اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

    نمایشگاه ویژه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و سایر آموزش‌ها

    در AMB Iran، نمایشگاه پیشرو بین‌المللی صنعت فلزکاری، جایگاه ویژه ای برای آموزش‌های فنی و حرفه ای و سایر آموزشها در نظر گرفته شده است. با همکاری iMOVE، شرکت مسه اشتوتگارت و VDW (اتحادیه سازندگان ماشین ابزار آلمان) نمایشگاه ویژه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد. فضایی کاملاً مشخص و قابل مشاهده در نمایشگاه، به سایر برنامه های آموزشی اختصاص دارد. برنامه‌های آموزشی نمایشگاه با برگزاری همایش و میزگردهایی با حضور شرکت‌هایی از دپارتمان آموزش کشور آلمان تکمیل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت