حضور فعال ایران در نمایشگاه کتاب بوسنی؛

سفیر ایران در بوسنی از نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو بازدیدکرد

عصر نمایشگاه- سفیر کشورمان در بوسنی در بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار کرد.

سفیر ایران در بوسنی از نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو بازدیدکرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, محمود حیدری سفیر کشورمان در بوسنی در بازدید از سی مین نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفتگو کرد. 

    در این دیدار عامری رایزن فرهنگی سفارت ایران در سارایوو با تشریح فعالیت های غرفه رایزنی فرهنگی در این نمایشگاه اظهارداشت: توزیع کتاب و جزوات منتشر شده در خصوص معرفی چهره فرهنگی ایران به همراه هنرمندی خطاط کشورمان استاد ابراهیم حمزه با استقبال مخاطبان بوسنیایی روبرو بوده است

    سفیر کشورمان همچنین در این بازدید با حضور در غرفه بنیاد ملاصدرا و موسسه علمی پژوهشی ابن سینا ضمن گفتگو با مسئولین این دو موسسه، با آثار جدید تالیفی و ترجمه شده توسط این موسسات نیز از نزدیک آشنا شد.

    حیدری باقدردانی از تلاش های صورت گرفته رایزنی فرهنگی، بنیاد ملاصدرا و موسسه ابن سینا و حضور فعال آنها در نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو  گفت: ترجمه و ارائه آثار فاخر ایرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو با توجه به تاریخچه درخشان ادبیات فارسی در حوزه فرهنگ و ادب و دانش جهان، موجب آشنایی بیشتر و عمیق تر جوانان بوسنیایی و توسعه روابط فرهنگی می شود.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه از سایرغرفه های نمایشگاه از جمله انتشارات کتاب خوب، انتشارات شاهین پاشیچ، نشر میراث معنوی و انتشارات افق های باز بازدید و با مدیران غرفه ها گفتگو کرد.

    در سی مین نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو 160 ناشر از دوازده کشور از تاریخ 18 تا 23 آوریل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوسنی و هرزگوین آخرین دستاوردهای علمی، ادبی، فرهنگی، تاریخی و آموزشی خود را در معرض دید علاقه‌ مندان قرار می دهند و رونمایی از آثار جدید نویسندگان خارجی و داخلی، اهدای جوایز به ناشران و نویسندگان برتر، برگزاری کنفرانس های تخصصی در خصوص ادبیات و فروش کتاب از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای سی مین نمایشگاه بین المللی کتاب سارایوو است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت