درحاشیه پنجمین سمپوزیوم جهانی مغزواعصاب؛

محصولات دانش‌بنیان داخلی وخارجی درحوزه پزشکی عرضه شدند

عصر نمایشگاه- محصولات دانش بنیان داخلی و خارجی حوزه پزشکی در نمایشگاه جانبی پنجمین سم‍پوزیوم فدارسیون جهانی مغز واعصاب عرضه شده است.

محصولات دانش‌بنیان داخلی وخارجی درحوزه پزشکی عرضه شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ازروابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری دبیر اجرایی این سمپوزیوم افزود: نمایشگاهی از محصولات دانش بنیان شرکت های داخلی و خارجی جهت عرضه محصولات تولیدی خود در هتل اسپیناس پالاس؛ محل برگزاری سمپوزیوم برپا شده که این نمایشگاه به مدت 6 روز برپا است و آماده بازدید مهمانان خارجی و داخلی است.
    وی ادامه داد: 45 غرفه دراین نمایشگاه برپا شده که در حدود 6 غرفه شرکت های خارجی و مابقی شرکت های دانش بنیان داخلی هستند.
    دلیری افزود: دراین غرفه ها برخی ازمحصولات ومجموعه خدمات مرتبط به ستادهای توسعه فناوری از جمله ستاد توسعه فناوری سلول های بنیادی،ستاد توسعه زیست فناوری، ستاد توسعه نانو و ستاد توسعه گیاهان دارویی عرضه شده تا ظرفیت های علمی شرکت های ایرانی برای کشورهای خارجی معرفی شوند و بعضی از انجمن ها مرتبط با این رویداد بزرگ علمی کشور نیز در این نمایشگاه دفاتر خود را فعال کرده اند تا زیرساخت های تخصصی مهمانان مرتبط با خود را تشریح کنند.
    به گفته دبیر اجرایی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب، در این نمایشگاه دو گروه شرکت های داخلی و خارجی حضوردارند تا زمینه تعامل شرکت های داخلی با متخصصان خارجی و زمینه تعامل شرکت های خارجی با متخصصان داخلی فراهم شودو محصولات دانش بنیان خود را به کشورهای مورد نظر ارسال کنند.
    دلیری هدف از برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان را معرفی شرکت های تولیدی دانش بنیان و تعامل برای صادرات محصولات آن ها بیان کرد و ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم کیفیت محصولات ایرانی را در مقابل کیفیت محصولات خارجی مورد ارزیابی قرار دهیم، دراین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان مطرح داخلی و شرکت های دانش بنیان بزرگ خارجی ازجمله فیلیبس و زیمنس حضور دارند.
    پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت