نحوه حمایت از۵۰ رسانه فعال بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

عصر نمایشگاه:قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از اعطای حمایت مالی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از ٥۰ رسانه فعال این نمایشگاه تا اواسط دی ماه ۹۴خبر داد.

نحوه حمایت از۵۰ رسانه فعال بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از ایرنا، مهران عباسی انارکی با اشاره به اینکه یکی از اهداف شورای سیاستگذاری و ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، کیفی سازی و ارتقاء سطح محتوایی غرفه های ایجاد شده در نمایشگاه بوده، اجرای طرح تقدیر از فعالان بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه را در راستای تحقق عملی این سیاست محتوایی عنوان کرد.
    وی یادآور شد: نمایشگاه مطبوعات، عرصه حضور فعال و ارتباط موثر میان رسانه ها، مردم و مسئولان است و رسانه ها همانطور که امسال به خوبی در برپایی باشکوه نمایشگاه تلاش کردند، باید بیش از گذشته از فضای کم نظیر نمایشگاه بهره برداری کنند.
    مشاور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به برگزاری بیش از ٢۰۰ نشست توسط رسانه ها در نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: طبق وعده قبلی در نمایشگاه امسال و با هدف ارتقای کیفی فعالیت های مطبوعاتی، تقویت ارتباط موثر و دوسویه میان رسانه ها و مردم و همچنین حمایت از فعالیت رسانه های بخش خصوصی، از ٥۰ رسانه گروه های ٩ گانه نمایشگاه که در جدول شاخص های ارزیابی غرفه برتر، امتیاز بالاتری نسبت به سایرین کسب کردند، تقدیر خواهد شد.
    عباسی انارکی، برگزاری برنامه ای جانبی و مرتبط با نمایشگاه، حضور مدیران و تحریریه رسانه در نمایشگاه، خلاقیت در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مختلف در کنار میزان رضایت مندی مردم در نظرسنجی های انجام شده را از شاخص های ارزیابی در انتخاب این رسانه ها برشمرد.
    وی تاکید کرد: تیمی از کارشناسان با تجربه مطبوعات کشور نسبت به ارزیابی و امتیازبندی غرفه های شاخص و برگزیده اقدام کردند.
    عباسی انارکی گفت: یک هیات هفت نفره صنفی متشکل از مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه، اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی مدیریتی شامل شرکت تعاونی مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی مدیران رسانه ها، اولین غرفه در هر گروه به عنوان غرفه برتر و رتبه های بعد به عنوان غرفه های فعال شناخته شده که علاوه بر حمایت های نقدی از یک تا پنج میلیون تومان، در صورت امکان نرم افزاری، این رسانه ها در جانمایی نمایشگاه مطبوعات سال آینده در اولویت قرار می گیرند و همچنین می توانند در طرح اشتراک نیم بهاء مطبوعات، بدون نوبت پذیرش شوند.
    مشاور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ابراز امیدواری کرد که در سال آینده این موضوع پررنگ تر و با توجه بیشتری پیگیری و توسعه یابد.
    عباسی انارکی گفت: جدول میزان حمایت از رسانه های فعال بخش خصوصی نمایشگاه در گروه های مختلف با ارقام قید شده برای هر رسانه از طریق سایت معاونت مطبوعاتی اطلاع رسانی شد.
    به گزارش ایرنا، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 با حضور 700 رسانه در بیش از 600 غرفه با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت