نمایشگاه توانمندی های زنان استان اردبیل برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون امور سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از برگزاری نمایشگاه توانمندی های زنان استان در ماه جاری خبر داد.

نمایشگاه توانمندی های زنان استان اردبیل برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، طاهر شریفی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان افزود: این نمایشگاه با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از روز 12 تا 17 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه دائمی اردبیل دایر می شود.
    وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی ها و استعدادهای زنان استان دایر می شود و لازم است تمامی حوزه های مرتبط با زنان در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته باشند.
    وی با اشاره به وجود ظرفیت های علمی و اقتصادی در بین زنان استان گفت: با استفاده از ظرفیت های زنان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند ، می توانیم در رفع مشکلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی موفق تر عمل کنیم.
    فریبا محمدلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت : امسال با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل برنامه های متنوعی در حوزه زنان پیش بینی شده است.
    وی گفت: فاطمه شناسی به زبان روز و برگزاری نشست هایی در این خصوص ، برگزاری برنامه هایی در راستای توان افزایی بانوان و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای تقویت نقش زنان و استفاده از ظرفیت آنان در جامعه از جمله این برنامه ها است.
    محمدلو با اشاره به طرح های اجرا نشده حوزه زنان در سال گذشته افزود: غربالگری سرطان سینه و بیماری های شایع زنان و طرح غربالگری روحی و روانی زنان شاغل دردستگاه های اجرایی استان از جمله برنامه هایی بود که به دلیل تامین نشدن اعتبار اجرا نشده است.
    رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل نیز در این جلسه از شناسایی استعدادهای بانوان نخبه استان خبر داد و گفت: این استعدادها در حوزه های مختلف پژوهشی ، فن آوری و آموزشی شناسایی می شود.
    حسین شایقی افزود: همچنین در حوزه های صنایع دستی ، معرق ، نقاشی و عکاسی ، دانشگاه ها ، حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز بانوان نخبه استان شناسایی می شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت