برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان در جزیره کیش

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان در جزیره کیش برگزار می شود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان در جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه از 28 تا 31 اردیبهشت با حضور 66 شرکت کننده داخلی و 19 شرکت کننده خارجی در فضایی حدود 4000 متر مربع فضای مفید و 14000 متر مربع فضای سرپوشیده در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

    بنابر این گزارش، کشورهای بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، برزیل، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، لهستان، نروژ، فرانسه و کانادا در این نمایشگاه حضور دارند.

    همچنین، ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش­های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، آسانسور و بالابرها، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، درب اتوماتیک، رنگ، چسب و رزین و عایق­ها، کاشی، سرامیک، پارکت وپوشش­های کف، سنگ­های ساختمانی، صنعتی سازی و فن آوری­های نوین، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک و نشریات و نرم افزار­ها از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

    از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری همایش تخصصی در حوزه صنعت ساختمان تحت عنوان صنعتی سازی و مدیریت پروژه در صنعت ساختمان و برگزاری کارگاه­های آموزشی اشاره کرد.

    این گزارش حاکی است، استفاده از ظرفیت­ها، معافیت­ها و تسهیلات منطقه آزاد برای شرکت کنندگان،

    حضور شرکت ها و بنگاه­های اقتصادی فعال در حوزه صنعت ساختمان، تأکید بر حضور شرکت های ایرانی با تولیدات ملی، دعوت از شرکت های معتبر و برند مطرح در سطح کشور، دعوت از مراکز علمی برای بازدید از نمایشگاه و توجه ویژه به نشریات و مجلات تخصصی از ویژگی های عمده و شاخص  نمایشگاه است.

    همچنین، از وزارتخانه ها، سازمان ها و مؤسسات و یا کشورهای شاخص مشارکت کننده داخلی و یا خارجی می توان به  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت راه و شهر سازی ، سازمان نظام مهندسی ، سازمان نظام کاردانی ، نشریات تخصصی حوزه صنعت ساختمان و شرکت­های بزرگ تولیدی در حوزه صنعت ساختمان و نمایندگی­های شرکت های معتبر خارجی نام برد.

    شایان ذکر است اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران و سازمان منطقه آزاد کیش برگزار کننده دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان در جزیره کیش است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت