برپایی نمایشگاه «سیمای پر فروغ» در مشهد

عصر نمایشگاه- نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با عنوان «سیمای پر فروغ» به مناسبت بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، در کتابخانه زینبیه(س) مشهد برپا شد.

برپایی نمایشگاه «سیمای پر فروغ» در مشهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا، نمایشگاهی از کتاب‌های چاپی با عنوان «سیمای پر فروغ» به مناسبت بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، در کتابخانه زینبیه(س) مشهد برپاشد.

    این نمایشگاه در آستانه میلاد پربرکت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر به منظور آشنایی مراجعان این کتابخانه با شخصیت، گفتار و کردار مولای متقیان حضرت علی(ع) دایر شده است.
    بر اساس این گزارش، از جمله عناوین این کتاب‌ها می‌توان از علی(ع) مظهر زیبایی‌ها، شحنه نجف، نسیم ولایت، نظر رسول خدا درباره علی(ع)، فرازهایی از زندگانی امام علی(ع) و ... نام برد.
    در بخشی از این نمایشگاه، کتاب‌هایی به مناسبت روز پدر (دوم اردیبهشت) در معرض دید مراجعان گذاشته شده که دارای اشعاری درباره پدران فداکار است. کتاب «شعر پدر» که دارای اشعار شاعران معاصر است، یکی از این آثار ارزشمند به شمار می‌رود.
    نمایشگاه سیمای پر فروغ از 31 فروردین تا هفتم اردیبهشت 95 در کتابخانه زینبیه(س) مشهد به نشانی: خیابان مطهری شمالی، مطهری شمالی 2 پذیرای عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
    کتابخانه زینبیه(س) در سال 1377 در مسجد زینبیه(س) راه‌اندازی شد که در حال حاضر مجموعه‌ای از حدود 23 هزار عنوان کتاب چاپی و منابع دیداری و شنیداری در دسترس بیش از هشت هزار عضو کتابدوست این کتابخانه است.
    یادآور می‌شود، کتابخانه زینبیه(س) زیر نظر معاونت امور کتابخانه‌های وابسته سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مشهد، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت7:20 تا 13:15 ویژه بانوان و از 13:35 تا 19:15 ویژه آقایان فعالیت می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت